Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapsen yksin

Vierailija
05.07.2020 |

Olen 18-vuotias nainen ja olen aina halunnut lapsia, mutta en miestä. Olen aseksuaali, enkä haluaisi esimerkiksi avointa suhdetta.
Toista aseksuaalista on myöskään vaikea löytää.
Lapsen kuitenkin haluan ehdottomasti jossain vaiheessa, olen koko elämäni haaveillut äitiydestä. Asia ei ole vielä toki ajankohtainen, mutta olen miettinyt sitä nyt paljon.
Millaisia kokemuksia yksinhuoltajilla on?
Onko täällä ketään, joka olisi hankkinut lapsen yksin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet aseksuaali, et vain ole tavannut sitä oikeaa vielä.

Vierailija
2/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä enkä pitänyt siitä ollenkaan, enkä ole koskaan halunnut seksiä tai ollut ihastunut.

Lapsia sen sijaan olen aina halunnut todella kovasti, sellaisen eteen voisin kokeilla jopa luomumenetelmällä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekästä. Ajatteletko sitä lasta lainkaan, että miltä hänestä sitten tuntuu kun suurimmalla osalla muista lapsista on isät ja sinun lapsella ei? Ei edes etä isää. Hanki lemmikki.

Vierailija
4/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on todella paljon yksinhuoltajatalouksia ja yhä useammat hankkivat lapsen yksin. Lasten hankkiminen on aina itsekästä, olipa sillä molemmat vanhemmat tai ei.

Vierailija
5/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia lapsi nuorena niin voit saada tarvittaessa vanhemmiltasi hoitoapua, kun he eivät ole niin vanhoja.

Miehissäkin on aseksuaaleja, joten sellaisen löytäminen olisi sinulle helpoin tapa saada lapsi.

Mutta kyllä yksinkin hyvin pärjää ja monet naisethan ovat avioliitoissaan yksinhuoltajia, mutta eivät itse välttämättä tunnista sitä. Eli voit päästä helpommalla ilman parisuhdetta miehen kanssa ja aseksuaalina todennäköisesti pääsetkin, kun ei tarvitse pakosta harrastaa seksiä.

Vierailija
6/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ei ei. Lapsella on oikeus isään ja äitiin. Sinulla ei ole oikeutta lapseen. Muista se... Yksinhuoltajalla on todella rankkaa kun kaikki pitää tehdä yksin, siis ihan kaikki. Tulet tarvitsemaan vahvan tukiverkoston etenkin lapsen ollessa pieni (alle 10v). Ei todellakaan mitään ruusuilla tanssimista missään vaiheessa ja nyt meillä meneillään teini-ikä ja siinä tietenkin omat haasteet. Tuleminen ja meneminen täysin lapsen ehdoilla. 

terveisin,

yksinhuoltajana 13 vuotta

Vierailija
7/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika itsekästä. Ajatteletko sitä lasta lainkaan, että miltä hänestä sitten tuntuu kun suurimmalla osalla muista lapsista on isät ja sinun lapsella ei? Ei edes etä isää. Hanki lemmikki.

Mieti, miltä niistä lapsista tuntuu joilla on alkoholisti tai väkivaltainen isä? Isä ei ole mikään itseisarvo, vaan vain hyvä isä on lapsen kannalta etu. Kun mietitään alkoholismin yleisyyttä Suomessa ja kuinka moni nainen kokee väkivaltaa parisuhteessa niin ei se isä niin hirveän positiivisia mielikuvia kaikille tuo.

Yksin lapsen hankkiminen ei ole sen itsekkäämpää kuon lapsen hankkiminen parisuhteessakaan.

Vierailija
8/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä enkä pitänyt siitä ollenkaan, enkä ole koskaan halunnut seksiä tai ollut ihastunut.

Lapsia sen sijaan olen aina halunnut todella kovasti, sellaisen eteen voisin kokeilla jopa luomumenetelmällä.

Ap

Mitenkään väheksymättä aseksuaaleja, en minäkään tykännyt seksistä nuorena. Se on naisille aika tavallista. Itsekin pidin itseäni aseksuaalina vuosikymmeniä. Vasta kun kohtasin sen oikean, heräsin sillä saralla naiseksi.

Voi olla että sinäkin olet ennemminkin demiseksuaali, et voi sitä noin nuorena varmaksi tietää. Mutta toki jos lapsen haluat, ei sinulla ole kymmeniä vuosia aikaa odotella vaan ryhdy tuumasta toimeen. Voit hankkia spermapankin avulla tai etsiä kumppanuus vanhemman.

Vierailija
9/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissäkin on aseksuaaleja, joten sellaisen löytäminen olisi sinulle helpoin tapa saada lapsi.

Nyt on pakko kysyä tyhmä kysymys - miten aseksuaali mies siittää lapsen?

Vierailija
10/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista ei tulisi sallia naisillekkaan, koska yksin elävän miehen mahdollisuus saada lapsi mitään kautta on todella vaikeaa.

Vierailija
11/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti, miltä niistä lapsista tuntuu joilla on alkoholisti tai väkivaltainen isä? Isä ei ole mikään itseisarvo, vaan vain hyvä isä on lapsen kannalta etu. Kun mietitään alkoholismin yleisyyttä Suomessa ja kuinka moni nainen kokee väkivaltaa parisuhteessa niin ei se isä niin hirveän positiivisia mielikuvia kaikille tuo.

Yksin lapsen hankkiminen ei ole sen itsekkäämpää kuon lapsen hankkiminen parisuhteessakaan.

Entä jos se yksin lapsen haluava nainen on itse väkivaltainen alkoholisti?

Vierailija
12/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuusvanhemmuus?

Vierailija
13/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä siemenkone toimii, eivät vaan koe tarvetta käyttää sitä kenenkään muun kuin itsensä kanssa. 

Vierailija
14/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aseksuaaleille ole omat seuranhakupalstansa? Itse ainakin kokeilisin sellaista jos olisin aseksuaali.

Vierailija
15/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä siemenkone toimii, eivät vaan koe tarvetta käyttää sitä kenenkään muun kuin itsensä kanssa. 

Tai ei edes itsensä.

Vierailija
16/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoissa on paljon huipputyyppejä, mikseivät naiset ja nämä lyöttäydy yhteen, jos molemmat haluavat lapsen mutteivät kumppania lapsen biologisesta vanhemmasta.

Vierailija
17/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ei edes itsensä.

Kyllä osa aseksuaaleista masturboi. Se että ei koe seksuaalista vetovoimaa muita kohtaan ei tarkoita sitä etteikö joitain haluja voisi olla.

Vierailija
18/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä aloitin seurustelun 23-vuotiaana, seksiä oli kun täytin 24. En ymmärtänyt seksistä oikeastaan mitään, se oli tekninen suoritus ja sekin miehen vastuulla... Seksi alkoi kiinnostua minua vasta 10 vuotta myöhemmin, kun olin pidempään ollut sinkkuna, ja ilman seksiä.

Ellei seksi tunnu sinusta miltään, "luomumenetelmä" tuskin on ongelma. Minimoituu myös riski, että pipetoija vaurioittaa sukusoluja (säilyy elinkelpoisena, mutta aiheuttaa mutaatioita) ja kukaan ei rahasta sperman pipetoinnista törkeitä summia. Älä vain lisäänny tuntemattoman kanssa!!! Kokeile vaikka listata kriteerit ja tee niillä haku: tulos ei välttämättä miellytä... Ihminen ei ole vain pituus, hiustenväri ja koulutus. 

Vaikeampaa voi olla löytää mies, joka tulee hyvästä suvusta. Olet vielä nuori, ja sinulla on mahdollisuuksia. 10 vuoden päästä mahdollisuutesi alkavat jo laskea dramaattisesti, kun miehet Suomessa pariutuvat melko nuorina. Älä siis odota mitään tiettyä ikää ja oleta, että siittäjä löytyy juuri silloin, kun tarvitset. Varaa vaikka monta vuotta löytääksesi suvun, jonka kanssa voisit lisääntyä. Aloita jo tänään. Huolehdi terveydestäsi ja ulkonäöstäsi, jotta saisit mahdollisimman hyvän siittäjän.

Älä hätiköi asiassa.

Vierailija
19/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen verran nuori, että ehdottaisin, että kokeilisit alkuun tutustua miehiin ja katsoa jos joku herättäisi sinussa tunteita tai olisi kiinnostunut kaverillisemmasta suhteesta ja perheestä? Voit myöhemmin hankkia lapsia itsellisesti, jos kumppania ei löydy.

Vierailija
20/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi sanoa, että toinen vanhempi on kuollut. Niin helppoa. Hio hoi. Hip hei.heijaa 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi