Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet koskaan notkean naisen kanssa sängyssä

Vierailija
05.07.2020 |

Sellaisen jolta onnistuu erikoisemmat asennot ja voi kyykätä päällä ollessaan yms. Millaista se on? Onko se hienompaa kuin kankean naisen kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt kokeilemaan, mutta saattaisi siinä jotain vaihtelua olla. Oma vaimo sen verran notkea, että jalat voin nostaa olkapäilleni ja siitä painaa menemään todella syvälle. Tähän asti pärjännyt tälläkin notkeudella.

Vierailija
2/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on kyykätty päällä ollessa ja oli kyllä kyytiä. Muutenkin meni aivan sekaisin halusta.

Itse pilasin homman ihastumalla liian lujaa ja liian nopeasti. Mutta nainen oli vain kaikin puolin uskomaton minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä se notkea merkitsee ... mutta tapailemani naiset on ollut seksuaalisesti kovin halukkaat ... 

oikea nainen ei tarvitsee mitään jutskailua , myös romanssi eikä alkoholi eivät kiinnosta heidä ... mutta ..

ennen kaikea pidäs itse olla  mies .... kohtuullinen ja älykäs ... sitten  pelaa ....

Vierailija
4/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä tolla kyykkäämisellä tarkoitetaan. Siis kuka kyykkää ja miten? Eihän kyykyssä oleminen mitään erityistä notkeutta tarvitse, reisilihaksia enemmänkin..

En usko että seksissä on juurikaan käytännöllistä hyötyä siitä että on tosi notkea. Riittää kun ei ole sellainen tosi jäykkä..

Vierailija
5/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mitä tolla kyykkäämisellä tarkoitetaan. Siis kuka kyykkää ja miten? Eihän kyykyssä oleminen mitään erityistä notkeutta tarvitse, reisilihaksia enemmänkin..

En usko että seksissä on juurikaan käytännöllistä hyötyä siitä että on tosi notkea. Riittää kun ei ole sellainen tosi jäykkä..

Vissiin siis ihan perus cow girl ratsastus, mutta nainen onkin kyykkyasennossa. Minusta se ei kyllä ole notkeuden merkki.. Notkeasta naisesta ja seksistä tulee mieleen joku sirkustaiteilija, joka taittuu taaksepäin kaksinkerroin tms, ei perus kyykkyasento :D

Vierailija
6/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla sirkustempuilla paljoa seksissä tee. Ainoa oikeasti tuntuva ja gutaa tekevä temppu on se, ottaako pillu halukkaasti kalusta kiinni vai ei. Ihan sama vaikka nainen makaisi selällään liikkumatta jos pillu riipii hädissään kalua sisäänsä. Vain pillun halukkuudella, elävyydellä ja himolla on merkitystä. Jotta tähän pääsee joutuu mies näkemään vähän vaivaa.

Vierailija
7/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on yliliikkuvat nivelet ja sitä kautta on melko notkea. Kyllä se aika hauskaa on möngertää millon missäkin mielikuvituksellisissa asennoissa. Vaimo tykkää, kun kikkeli osuukin jotain paikkaa, mihin ei ennen ole tökittykään, laukeaa aika nopeasti. Tosin ne paikat on nyt yli 10 vuoden jälkeen aika lailla koluttu....mutta vaihtelu virkistää 👌

Vierailija
8/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin yliliikkuvuutta nivelissä ja olen luonnottoman notkea luonnostaan.

Mutta mitä iloa siitä sängyssä voi olla?

Joskus ollut spagaatissa tai jalat niskan takana kun mies on pökkinyt, paremmalta ja isommalta se tuntuu perus-asennoissa.

Mut kai se on vaihteluna hauskaa.

Vierailija
9/15 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kyykkäys liittyy notkeuteen?

Vierailija
10/15 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kumppanini on notkea ja kaikki asennot on kokeiltu, mitä kamasutrasta löytyy. Kyykkääminen etu- ja takaperin on peruskauraa. MUTTA ne perusasennot ovat kuitenkin ne parhaat, nämä notkeusasennot vain esileikkiä. Hän ei ole saanut orkkua kertaakaan missään eksoottisemmassa asennossa.

Yksi eksoottisista asento on ollut pikkujouluaikaan ns. "kynttilänjalka". Siinä nainen menee lattialle selälleen, nostaa jalkansa kohti kattoa ja koko alaruumiinsa ylös kädet lanteilla ns. pyöräilyasentoon. Mies avaa reidet ja menee seisoen naisen jalkojen väliin. Ja laittaa siitä "kynttilän" "kynttilänjalkaan". Ei tuokaan erityistä notkeutta vaadi, mutta naiminen tuossa asennossa muutaman minuutin vaatii kyllä vartalon perushallinnalta paljon. Kokeilkaapa!

Ja jos teillä on joku tuttavamies vierailulla, onhan siinä toisellekin kynttilälle reikä valmiina.

Vierailija
11/15 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joo, mut se ehti luikerrella karkuun.

Vierailija
12/15 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkeus ei tee seksistä parempaa.

Vierailija
13/15 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun fwb on nyt 20v. Voimistelutausta ja nyt body fitness kisaaja.

Ihana notkea taskuraketti <3

Mutta ei se ulkonäkö tai notkeus ole suoraanverrannollinen hyvään seksiin. Päästä kaikki lähtee. Halusta, intohimosta.

Nuo ulkoiset tekijät on vain kirsikka kakun päälle.

Vierailija
14/15 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkeus ei oo oleellista. Hyvä kehonhallinta ja riittävät voimat on paljon tärkeämpiä. Ne jännät uudet kama sutra leikitkin ei yleensä vaadi notkeutta vaan voimaa pysyä siinä oudossa solmussa.

Notkeutta voisi tarvita vaikka siihen, että samalla kun mies paukuttaa takaapäin nainen taipuu omien jalkojensa välistä nuolemaan miehen kiveksiä. Siinä olisi oikeasti notkea nainen. Joku kyykkyasentoon pystyminen on normaalia liikkuvuutta.

Vierailija
15/15 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyykkäys vaadi notkeutta eikä notkeudesta ole mitään hyötyä seksissä.

Mulla menee helposti kaikki spagaatit ja muut eli olen siis notkea, mutta ei minulla ole juurikaan lihasta jaloissa eli en jaksa kyykätä.

Päällä ollessa keinuttelen lantiota tai teen sellaista kahdeksikkoa sillä, ei riitä voimat ylös-alas-liikkeeseen eikä se ylös-alas-liike toisaalta tunnu itselleni ollenkaan niin hyvältä kuin toi lantion vatkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä