Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautui treffeillä, ettei olekaan sinkku

Vierailija
05.07.2020 |

Olen ollut kahdesti treffeillä miehen kanssa, johon olen tutustunut pintapuolisesti muualla. Eilen kävimme illalla syömässä ja sen jälkeen ihailimme täysikuuta meren äärellä. Todella romanttista. Mutta en pystynyt ihan antamaan tunteen viedä, kun hetki aiemmin mies oli kysynyt minulta neuvoa, mitä tekisi tyttöystävänsä(!) suhteen.
Heidän seurustelunsa (josta olen siis ollut täysin tietämätön) on koronan takia ollut katkolla lähes puoli vuotta, kun nainen asuu ja on nyt jumissa kaukana ulkomailla. Ei normaalistikaan asu miehen kanssa.
Keskustelimme asiasta, ja kerroin mitä mieltä olen, 'ystävänä'. Mies kumminkin on selvästi kiinnostunut minusta (kuten minä hänestä) muullakin tasolla. Meillä on paljon keskinäistä kemiaa. Erotessamme hän halasi minua pitkään.
Tämä siis tapahtui vasta eilen. Nyt ajattelen, etten ota mieheen yhteyttä. Jos/kun hän ottaa minuun, aion kysyä, miten asiat tyttiksen kanssa ovat.

Sinänsä minusta on lievästi petollista suostua treffeille edes yhtäkertaa, jos ei ole selvittänyt parisuhdestatustaan edes itselleen.
Onko lieventävää, että minä olen ollut se aktiivinen osapuoli, eli pyytänyt miehen treffeille kummallakin kerralla? En olisi, jos olisin tiennyt tyttöystävästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa FWB-suhde, niin ei tarvitse miettiä sen kummemmin.

Vierailija
2/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittakaa FWB-suhde, niin ei tarvitse miettiä sen kummemmin.

No minua ei ainakaan kiinnosta tuommoiset pellesuhteet. Vain oikea ihmis/rakkaussuhde käy.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinäistä kemiaa joo, ukko haluu tyhjentää pussit

Vierailija
4/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yllä, se kemia on jätkän puolelta kiristävät kassit ja tarve saada tyhjentää lasti jonnekin/johonkin. Tyhmä olet jos jäät tohon kuvioon ihmettelemään, mutta ilmeisesti olet jo valintasi tehnyt joten turha meidän mitään sanoa.

Vierailija
5/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten yllä, se kemia on jätkän puolelta kiristävät kassit ja tarve saada tyhjentää lasti jonnekin/johonkin. Tyhmä olet jos jäät tohon kuvioon ihmettelemään, mutta ilmeisesti olet jo valintasi tehnyt joten turha meidän mitään sanoa.

... ilmeisesti olet jo valintasi tehnyt?

Kertoisitko minulle, mitä olen valinnut?

Kirjoitin, etten aio ottaa ensimmäisenä yhteyttä ja sittenkin haluan tietää, onko tyttis nyt ex vai ei.

Minulla ei ole kiirettä.

Ap

Vierailija
6/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ex tai ei, mulla olisi mennyt maku miehestä jo kertaheitolla kun olisi toiminut noin.

Itse lemppasin parien treffien jälkeen miehen ( jonka suuntaan itse olin ollut aloitteellinen) kun kertoi kaipaavansa exäänsä. Ja oli siis ex.

Eli anna olla ja uutta matoa koukkuun.

Vierailija
7/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ex tai ei, mulla olisi mennyt maku miehestä jo kertaheitolla kun olisi toiminut noin.

Itse lemppasin parien treffien jälkeen miehen ( jonka suuntaan itse olin ollut aloitteellinen) kun kertoi kaipaavansa exäänsä. Ja oli siis ex.

Eli anna olla ja uutta matoa koukkuun.

Ok. Minustakin tuo oli aika outoa, ehkä jopa manipulointiyritys. Mieshän on varmasti tajunnut, että itse olen hyvinkin kiinnostunut hänestä.

Ajatteli kokeilla, kuinka "suvaitsevainen" tai kiimainen olen.

Hohhoijaa. Tämäkään tyyppi ei ole mkään poikanen, että ymmärtämättömyyttään noin toimisi.

Tapaamme pakostakin viikon-parin välein muualla, joten pyrin pitämään neutraalin ystävälliset välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi