Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö miehesi naisellisia piiloviestejä ja kun ei ymmärrä, ymmärrätkö häntä?

Vierailija
05.07.2020 |

Vai et?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko ap vähän mistä puhutaan?

Sinulla jäi nyt keskustelunaihe dinne piiloviestinnän puolelle.

Vierailija
2/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä piiloviestejä ja välillä ei suorasanaisiakaan viestejä. Välillä joutuu vääntämään rautalangasta mallin.

Itse ajattelen niin, että me ihmiset olemme erilaisia ja kaikki emme voi olla kaikissa asioissa yhtä fiksuja. Jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa ja.niiden kanssa on vaan opittava pärjäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet emme ymmärrä. Joskus olin mukana keskustelussa, tai kuuntelin vaimoni ja erään naisen ystävällistä keskustelua ja myöhemmin vaimoni kihisi kiukusta. Ihmetellessäni hän suomensi sananvaihdon olleen keskinäistä vittuilua.

Vierailija
4/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta mitään piiloviestintää, koska olen aikuinen, tasapainoinen ihminen. Sanon, mitä tarkoitan, ja tarkoitan, mitä sanon. Siksipä suhteeni on kestänyt jo 30 vuotta.

Vierailija
5/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään naisena ymmärrä piiloviestintää.

Vierailija
6/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ymmärrä. Nykyään en edes yritä ymmärtää kenenkään vihjailua tai etsiä mitään piilomerkityksiä, jos ei osaa asiaansa suoraan esittää niin oma on sitten ongelmansakin. Viestinsä jää puolitiehen.

Itse olen hyvin suora. Kohtelias toki, mutta sanon kyllä asiat niin kuin ne on. Jos haluan ulos miehen kanssa, en vihjaile sille mistään kivasta ravintolasta lähistöllä vaan pyydän sen sinne suorin sanoin.

Vierailija
7/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta mitään piiloviestintää, koska olen aikuinen, tasapainoinen ihminen. Sanon, mitä tarkoitan, ja tarkoitan, mitä sanon. Siksipä suhteeni on kestänyt jo 30 vuotta.

Sama ja onnellisessa liitossa yli 30 vuotta.

Vierailija
8/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa murjottavanaamainen piiloviestintämies olla harmissaan tällaisesta suoraluonteisuudesta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi