Ymmärtääkö miehesi naisellisia piiloviestejä ja kun ei ymmärrä, ymmärrätkö häntä?
Kommentit (8)
Mies ei ymmärrä piiloviestejä ja välillä ei suorasanaisiakaan viestejä. Välillä joutuu vääntämään rautalangasta mallin.
Itse ajattelen niin, että me ihmiset olemme erilaisia ja kaikki emme voi olla kaikissa asioissa yhtä fiksuja. Jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa ja.niiden kanssa on vaan opittava pärjäämään.
Me miehet emme ymmärrä. Joskus olin mukana keskustelussa, tai kuuntelin vaimoni ja erään naisen ystävällistä keskustelua ja myöhemmin vaimoni kihisi kiukusta. Ihmetellessäni hän suomensi sananvaihdon olleen keskinäistä vittuilua.
En harrasta mitään piiloviestintää, koska olen aikuinen, tasapainoinen ihminen. Sanon, mitä tarkoitan, ja tarkoitan, mitä sanon. Siksipä suhteeni on kestänyt jo 30 vuotta.
En itsekään naisena ymmärrä piiloviestintää.
Olen nainen enkä ymmärrä. Nykyään en edes yritä ymmärtää kenenkään vihjailua tai etsiä mitään piilomerkityksiä, jos ei osaa asiaansa suoraan esittää niin oma on sitten ongelmansakin. Viestinsä jää puolitiehen.
Itse olen hyvin suora. Kohtelias toki, mutta sanon kyllä asiat niin kuin ne on. Jos haluan ulos miehen kanssa, en vihjaile sille mistään kivasta ravintolasta lähistöllä vaan pyydän sen sinne suorin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta mitään piiloviestintää, koska olen aikuinen, tasapainoinen ihminen. Sanon, mitä tarkoitan, ja tarkoitan, mitä sanon. Siksipä suhteeni on kestänyt jo 30 vuotta.
Sama ja onnellisessa liitossa yli 30 vuotta.
Mahtaa murjottavanaamainen piiloviestintämies olla harmissaan tällaisesta suoraluonteisuudesta. :D
Tarkennatko ap vähän mistä puhutaan?
Sinulla jäi nyt keskustelunaihe dinne piiloviestinnän puolelle.