Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta ja naisten itseluottamus, olen todella huolissani!

Vierailija
26.04.2013 |

Olen nyt jonkin aikaa lueskellut tätä palstaa ja täältä löytyy ihan hauskoja ja mielenkiintoisiakin ketjuja.

Mutta on eräs asia, josta olen erittäin huolestunut. Täällä on paljon ketjuja, joissa on kuvia ja kysymys mitä mieltä olette rinnoistani, kummat rintaliivit ottaisin, onko minulla hyvä peppu, mitä mieltä kropastani jne.

Sekä postaukset, joissa kerrotaan itsestä kuinka hyvännäköinen olen ja kuinka miehet pyörii ympärillä. Mutta sitten siitä tekstistä paistaa läpi epävarmuus, johon hakee pönkitystä tekemällä toisia naisia "mustasukkaisiksi".

Ymmärtäisin jos tämä olisi jokin teini/nuorisolehden palsta, mutta olen ymmärtänyt, että täällä kirjoittajat ovat ihan aikuisia ihmisiä! Siis onko nykyajan maailmassa aikuisillaKIN ihmisillä niin huono itsetunto, mikä tältä palstalta paistaa läpi???

Olen itse kohta nelikymppinen eikä ikinä tulisi mielenikään julkaista täällä kuvia rinnoistani tms ja kysellä mielipiteitä. Tai kertoa kuinka miehet katsovat ja juoksevat perässä. Mitä ihmettä minä siihen muiden mielipidettä tarvitsen?? Tai miksi minun täytyisi provosoida muita naisia kerskumalla omaa ulkonäköäni?

Siis mitä ihmettä nykyajan aikuisille naisille on tapahtunut? Onko tämä nykyajan kauneuden tavoittelu mennyt liian pitkälle ja musertanut aikuisten naisten itsetunnon???

Kertokaa nyt minulle ilmeisesti yksinkertaille ihmiselle mitä on tapahtunut!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttunut. Se mitä ennen tehtiin ystävän kanssa kaksin pukukopissa tehdään nykyään julkisesti netissä.

Vierailija
2/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkonäköhän on naisten ainokainen..

Rumalla naisella ei tee mitään. Ei ole mitään virkkaa. Yhtä tyhjän kanssa. Ilmaa. Rotta. Haittaeläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin täällä kirjoittelee myös mitä ilmeisemmin paljon alaikäisiäkin. Mitä tuohon naisten huonoon itsetuntoon tulee niin kyllä se varmaan alle 35-vuotiailla on yleisempää olla epävarma itsestään kun on koko ikänsä televisiosta, lehdistä ja milloin mistäkin tuutista tuputettu nykyistä kauneusihannetta.. Ja myös nämä internetin keskustelupalstat lisäävät naisille ulkonäköpaineita, kaiken pitää olla täydellistä. Valitettavaa kyllä, mutta erityisesti nuoret naiset voivat huonosti kaikkien näiden ulkonäköpaineiden alla.

Vierailija
4/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 07:34"]

Siis ulkonäköhän on naisten ainokainen..

Rumalla naisella ei tee mitään. Ei ole mitään virkkaa. Yhtä tyhjän kanssa. Ilmaa. Rotta. Haittaeläin.

[/quote]

No pötyä. Fiksu ja hauska nainen pärjää kyllä. Hanki hei itsetuntoa!

Vierailija
5/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perustavaa laatua oleva juttu kannattaa muistaa, että tämä palsta ei ole mikään läpileikkaus suomalaisista naisista. Toki täällä tulee esiin asioita, mitä lähes jokainen nainen joskus miettii, mutta ei välttämättä sano ääneen, mutta ei näistä kirjoituksista todellakaan kannata ruveta päättelemään, millainen joku keskivertonainen on ja mitä hän ajattelee itsestään tai muistakaan asioista.

Vierailija
6/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö nämä samat naiset myös omilta tai muilta miehiltä mielipiteitä ulkonäöstään?

En ole koskaan sortunut siihen, että olisin mieheltäni kysynyt mielipidettä mun jostain ruumiinosasta. Enkä sorru, ei ole tarvetta :-)

No, täytyy olla vain tyytyväinen, kun olen sinut itseni kanssa enkä tarvitse toisten mielipiteitä tai kehuja. Rankkaa elämä varmasti on, jos on huono itsetunto!

Vierailija
7/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Does my bum look big in this?"

Vierailija
8/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aloittanut yhden "mitä mieltä vartalostani" -ketjun. Aloitukseen ei kuitenkaan minun puoleltani liity huonoa itsetuntoa. Olen kolmikymppinen nainen ja halusin palstan kommentteja. Kommentit eivät ole vaikuttaneet itsearvostukseeni tai kehonkuvaani mutta ne olivat mielenkiintoisia. (On mahdollista, että ap ei ole nähnyt minun ketjuani.) Kommenteissa siis näkyi juuri se kaipaamani ulkopuolisen mielipide. Ketjun seurauksena en ole masentuneempi enkä myöskään ole ryhtynyt mihinkään toimenpiteisiin vartaloni suhteen (parannettavaa kommenttien mukaan oli).:)

Netti ja anonyymius ovat ihan kiva asia.

Arvelen kuitenkin, että suurin osa noiden ketjujen avaajista ovat parikymppisiä, jotka ovat jotkut epävarmoja itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä