Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riika vie ja Tallinna vikisee

Vierailija
05.07.2020 |

Riika on nyt minne suomalaiset matkaavat:

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/2983afe2-6367-479f-af25-48e97e647…

ja Tallinna saa nenilleen. Kannattiko hyppypotkia ja sähistä "shaatanan suomalainen"?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Lotilan jutuissa ei ole koskaan mitään tolkkua, on joku omituinen Viron vihaaja, joka kirjoittelee aivan omia mutujaan. Mutta saahan sitä uskoa, eikä ihme, jos luetteva on Iltalehden tasoa. 

Vierailija
2/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän vahingoniloinen, kun suomalaisia vihaaville virolaisille jää luu käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään myös Riikaan ja ollaan 6 päivää.

Vierailija
4/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt lapseni kanssa Riikan päivän risteilylle, mutta kaikki meille sopivat päivät on jo menneet. Kun risteilyjä sinne ei ole joka päivälle. Jospa ensi kesänä pääsemme reissuun.

Vierailija
5/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähtenyt lapseni kanssa Riikan päivän risteilylle, mutta kaikki meille sopivat päivät on jo menneet. Kun risteilyjä sinne ei ole joka päivälle. Jospa ensi kesänä pääsemme reissuun.

Kannattaa katsoa ikaalistenmatkatoimistojen kautta myös. Saattaa olla matkoja jäljellä.

Vierailija
6/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Lotilan jutuissa ei ole koskaan mitään tolkkua, on joku omituinen Viron vihaaja, joka kirjoittelee aivan omia mutujaan. Mutta saahan sitä uskoa, eikä ihme, jos luetteva on Iltalehden tasoa. 

Kyllä minäkin tahtoisin tykätä Virosta mutta se niiden yltynyt suomalaisviha ei ole mikään perätön juttu. Tyrmistyttävää, ja ennenkaikkea taloudellisesti epäviisasta, tuommoinen ruokkivan käden pureminen.

Vierailija
7/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa asuvana en ole kyllä huomannut mitään merkkejä mistään suomalaisvihasta.

Vierailija
8/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäen pääsee nopeasti ja myös bussilla Tallinnasta

Vierailija
9/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin tahtoisin tykätä Virosta mutta se niiden yltynyt suomalaisviha ei ole mikään perätön juttu. Tyrmistyttävää, ja ennenkaikkea taloudellisesti epäviisasta, tuommoinen ruokkivan käden pureminen.

Minulla ei ole tuollaisia kokemuksia Virosta, olen kulkenut siellä aika paljon ympäri maata. Se on minun listallani aivan kärjessä mitä tulee miellyttävyyteen ja toimivuuteen. Ymmärrän, ettei kaikki tykkää, mutta Lotilalla on pahasti kyllä jäänyt levy jumittamaan. 

Vierailija
10/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää matka Riikaan siljalla?

Vierailija
11/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvian matkailu vähenee merkittävästi, kun laivat joskus saadaan takaisin Tukholman reitille. Sitten vain vielä enemmän viinan hinnassa säästävät ajavat Viron läpi rajalle ja saman tien takaisin.

Vierailija
12/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tuollaisia kokemuksia Virosta, olen kulkenut siellä aika paljon ympäri maata. Se on minun listallani aivan kärjessä mitä tulee miellyttävyyteen ja toimivuuteen. Ymmärrän, ettei kaikki tykkää, mutta Lotilalla on pahasti kyllä jäänyt levy jumittamaan. 

Onhan siellä esim. ruokakaupoissa suht tyly palvelukulttuuri, mutta yhtä tylyä se on paikallisille.

Vierailija
13/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä esim. ruokakaupoissa suht tyly palvelukulttuuri, mutta yhtä tylyä se on paikallisille.

No joo, se on kyllä totta, mutta ei minua tarvitsekaan pokkuroida. :) Eikä se ole sen kummempaa Viron eteläpuolellakaan. 

Vierailija
14/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tosin luulla että latviassakaan suomalaisia rakastetaan. Mitä olen juttujaan kuullut niin suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia, juuri naisen lihavuus on siellä suuri synti, ja miehet hieman noloja ja tyhmiä.

Vierailija
15/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit. Onko pakko heti mennä linkoamaan koronaa sinne ruuhkaan?

Vierailija
16/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, enpä tiedä onko noissa vihaamisjutuissa perää. Tuskin missään ulkomaalaisia keskimäärin rakastetaan. 

Mutta millähän lihaksilla virolaiset ja latvialaiset yms. suomalaisia väheksyisivät?

Hassua jo ajatuksena. Ne ovat köyhempiä, pienempiä, teknologisesti valovuoden jäljessä, niissä ei ole merkittävää teollisuutta, hävinneet kaikki sotansa eli historiakaan ei ole kunniakas. 

Vierailija
17/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin just tallinkin sivuja alkoholihintojen kohdalta, ei löytynyt. olisko muutoksia odotettavissa tallinnan laivoille.

Vierailija
18/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootit. Onko pakko heti mennä linkoamaan koronaa sinne ruuhkaan?

On.

Vierailija
19/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodethan suomalaiset ovat olleet etenkin Tallinnaan vähemmän haluttuja turisteja kuin monen muun maan kansalaiset. Suomalaiset eivät käyttäneet rahaa tarpeeksi ja olivat muutenkin vain poroja sekä juoppoja kaikki. Nyt koronan myötä turismi pysähtyi ja Tallinnankin matkailuyrittäjille kelpaisi ne suomalaisten rahat mutta miksi mennä maahan joka nähty jo monesti ja lisäksi moni menee mielummin sinne missä heitä ei avoimesti ole aiemmin halveksittu. Mokasivat itse ja turha itkeä kun löysät on housuissa. 

Vierailija
20/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tosin luulla että latviassakaan suomalaisia rakastetaan. Mitä olen juttujaan kuullut niin suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia, juuri naisen lihavuus on siellä suuri synti, ja miehet hieman noloja ja tyhmiä.

Tuohan on täysin totta. Juuri tuollaisia suomalaiset ovat.