Opettajat! Pitääkö opehuoneeseen tuoda kahvia, jos itse ei sitä juo?
En ole koskaan voinut sietää kahvia. Täytyykö silti tuoda opehuoneeseen kahvipaketti, jos on opettajana? Vai voiko tuoda teetä tai mehua?
Kommentit (14)
Ja vielä... Voiko opehuoneeseen tuoda oman, ajastimella toimivan teekeittimen?
Kahvinjuojat tuo kahvia. Teenjuojat tuo teetä.
Sitä teetä ei välitunnilla ehdi ikinä juoda. Se ei ehdi jäähtyä siinä ajassa tarpeeksi!
Voiko teekupin ottaa mukaan oppitunnille? Voiko omassa luokassa olla vedenkeitin, saako alakoulun oppilaille tarjota teetä oppitunnilla?
Siskonpedissä oli hyvä sketsi opettajanhuoneen ns pakkopullasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja joka päivä kakkua.
Voin tuoda, mutta en pysty kyllä joka päivä itse syömään kakkua. Pitääkö muuten säännöllisesti tuoda keksejä tms?
Tarvii, ja keksit ja kakut myös vaikka ei itse niitä söisikään. Ja kerran kuussa pizzat.
Riippuu koulusta. Jossain kahvinjuojat tuovat kahvipaketin kuussa, jossain maksetaan kahvikassamaksu ja yhessä koulussa oli jopa ilmaset kahvit kaikille.
Yleensä opehuoneissa on kyllä vedenkeittimet, mutta jos siellä on tilaa niin varmaan voit tuoda omankin. Joskus opehuoneet on niin ahtaita loukkoja, ettei sinne mitään ylimääräsiä mahu.
Ja tuo aina oma kuppi!
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs jos ei juo kahvia eikä teetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs jos ei juo kahvia eikä teetä?
Sit sua ei palkata.
On pakko, lisäksi arvotaan keskiviikkoisin anaalipäristinvuoro ja se, jota arpaonni suosii laittaa sen päiväksi suoleensa. Kieltäytyä ei voi.
Saako opehuoneeseen tilata perjantaisin pitsat kaikille?
Ei tietenkään tarvitse!