Mistä ilmaisia vauva tarvikkeita.
Haluamme ilmaiseksi lapsellemme tarvikkeita ja vaatteita. Anoppi osti meille vähemmän kuin miehen veljen perheelle (koska heillä pienemmät tulot) ja oletimme että saisimme saman verran eli siis vaunut, pinnasängyn ja monta vaatekertaa. Nyt paljastui että meidän muksulle on hankittu vain pari vaatekertaa.
Emme halua maksaa tavaroista koska miehen veljen kin perhe ne sai anopilta lahjana.
Kommentit (28)
Diakoniapalvelut auttaa vähävaraisia.
Facebookin roskalava-ryhmä.
Olemalla mukava ihminen voi saada kavereita, jotka auttaa antamalla vanhoja lastentarvikkeita.
HTH
.
Vierailija kirjoitti:
Äitiyspakkaus?
Emme halua sitä. Ne vaatteet on aivan kamalia.
Siis uusia ja käyttämättömiä pitää olla. Miehen veljen perheelle kukin kaikki annettiin uutena.
Kaupasta juoksuvaatteita ja tarvikkeita, kun olette niin köyhiä ja poloisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta juoksuvaatteita ja tarvikkeita, kun olette niin köyhiä ja poloisia.
Emme ole köyhiä. Haluamme saman ilmaiseksi mitä miehen velikin sai.
Vierailija kirjoitti:
Hope-yhdistys auttaa vähävaraisia.
Eivät anna uutta tavaraa.
Tarkistavat vissiin tulot.
Tämä on tää provo joka yrittää saada klikkauksia blogiinsa eli elkää klikkailko
ot a omia lastenvaatteitasi jotka on äidin ja isän talossa niinhän muutkin tekevät
Vierailija kirjoitti:
ot a omia lastenvaatteitasi jotka on äidin ja isän talossa niinhän muutkin tekevät
Minun vanhat vaatteet on hävitetty heti kun ovat käytöstä poistuneet.
Turha tuolle vastailla. Päivän toinen huono provo jo. Piti vissiin tehdä uusi, kun ei mennytkään läpi se, että lasten kaverit ei saa tulla kylään että eivät tuo loisia mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
No ette mistään.
No just. Eli meidän pitäisi ostaa itse koska olemme rikkaita ja menestyneitä. Muille kyllä jaellaan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Turha tuolle vastailla. Päivän toinen huono provo jo. Piti vissiin tehdä uusi, kun ei mennytkään läpi se, että lasten kaverit ei saa tulla kylään että eivät tuo loisia mukanaan.
Edelleenkään meidän pihalle ei ole yksikään lapsen kaveri tervetullut. Menkööt muualle varastelemaan ja siipeilemään.
No kun te oletteniin rikkaita ja menestyneitä, niin teillä on varmaan varaa ostaa lapselle vaatteet ja tavarat itse. Ei tarvitse kerjätä almuja.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette mistään.
No just. Eli meidän pitäisi ostaa itse koska olemme rikkaita ja menestyneitä. Muille kyllä jaellaan ilmaiseksi.
Juurikin niin, niitä autetaan, jotka tarvitsevat apua. Ei niitä, jotka pärjäävät omillaan.
Äitiyspakkaus?