Kuka menee perhejuhliin esittelemään tissejään tiukassa
ja avonaisessa paidassa? Miten joillakin on tyylitaju niin hukassa? Terassille voi pukeutua miten haluaa, mutta perhejuhliin voisi vähän vähemmän paljastavaa laittaa. Kelikään ei ollut tukalan kuuma, että siinäkään ei syy.
Kommentit (29)
Toki kaikki me ymmärretään ,että tämä lautoja kiukuttaa. OO
Ihminen, joka yrittää herättää huomiota/kiinnittää huomion itseensä jonkun muun juhlissa, on epäkohtelias ja mauton. Tai sitten vaan ei ole etiketti hallussa.
Pahimpia tissien esittelijöitä on ne, joilla ei luonnostaan ole isot tissit. Kai niitä sijoituksia pitää esitellä, muutenhan rahat olisi mennyt ihan hukkaan.
Suomessa on uskomattoman tiukka ja jäykkä asenne pukeutumiseen juhlatilaisuuksissa. Minä järkytin miehen suvun pukeutumalla muuten asiallisesti hautajaisiin, mutta voihan hitsinhitsi, puserossani oli muutama valkoinen kiemurakuvio ja sen jälkeen appiukon hautajaiset olivat aaaaaaaaaaaaaaaaaivan häväisty minun toimestani. En tänäkään päivänä käsitä sitä kuohuntaa niin, että appiukon muistelu jäi ihan toiseksi puheenaiheeksi.
Joten suosittelen, että ihan vaan arvostuksesta juhlakalua kohtaan kannattaa sulkea silmänsä itselleen ärsyttäviltä asioita ja panostaa iloiseen mieleen pilaamatta kenenkään tunnelmia tilaisuudessa. Aina löytyy joku, jota voi arvostella ja juoruta. Se arvostelu erittäin huonoa käytöstä ja rumempaa kuin jonkun mukamas väärä pukuvalinta
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on uskomattoman tiukka ja jäykkä asenne pukeutumiseen juhlatilaisuuksissa. Minä järkytin miehen suvun pukeutumalla muuten asiallisesti hautajaisiin, mutta voihan hitsinhitsi, puserossani oli muutama valkoinen kiemurakuvio ja sen jälkeen appiukon hautajaiset olivat aaaaaaaaaaaaaaaaaivan häväisty minun toimestani. En tänäkään päivänä käsitä sitä kuohuntaa niin, että appiukon muistelu jäi ihan toiseksi puheenaiheeksi.
Joten suosittelen, että ihan vaan arvostuksesta juhlakalua kohtaan kannattaa sulkea silmänsä itselleen ärsyttäviltä asioita ja panostaa iloiseen mieleen pilaamatta kenenkään tunnelmia tilaisuudessa. Aina löytyy joku, jota voi arvostella ja juoruta. Se arvostelu erittäin huonoa käytöstä ja rumempaa kuin jonkun mukamas väärä pukuvalinta
Siksihän täällä palstalla ihmetellään ja arvostellaan, että ei pilata kenenkään juhlia.
Ja taas katkerat laudat mielipuuhassaan: Häpäisemässä isoja rintoja :D
Rinnat ovat toisilla isot ja toisilla pienet ja rinnat ovat sama asia kuin kädet tai kasvot, ei niiden näkymisestä kannata pahastua.
Ja ei, en itse esittele omiani, mutta ei minua haittaa jos toisilla näkyy.
Sehän olisi kuva piristys puuduttaviin perhejuhliin. Puheenaihe. Pitäähän jotain juoruttavaa olla. Ehkä se on haaste, haluaa nähdä ihmisten reaktion.