Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurin osa tämän palstan sisällöstä pn jonkun haukkumista??

Vierailija
04.07.2020 |

Onko tätä kiva lukea??

Kuvastaako teidän ajatuksia?🤮

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersun kannattaisi hakea apua tuohon pakkomielteiseen, samojen asioiden 24/7 spämmäämiseen. Myös lääkitys kannattaisi vaihtaa sellaiseen, joka toimii.

Vierailija
2/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kysymys.

Eikö niille haukkujille tule paha olo? Vai onko olo ennestään niin paha, että jotenkin käänteisesti ikävän ilmapiirin levittämisestä tuleekin parempi olo? Mitä asialle voisi tehdä? Mikä vähentäisi motivaatiota muiden haukkumiseen? Tuntevatko haukkujat olevansa alisteisessa asemassa haukuttaviin? Minusta heidän käytöksensä näyttää muiden lyttäämiseltä, mutta voiko heidän omassa mielessään "arvojärjestys" näyttää käänteiseltä? Silloin haukkumista olisi edes vähän helpompi ymmärtää. Tietoista alaspäin lyttäämistä kun on aivan mahdoton käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me halutaan kostaa että julkkikset väkisin tursottaa ittensä näkyville joka tuutista.

Vierailija
4/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on kun joukko naisoletettuja kokoontuu.

Miehet on tutkitusti pahempia juoruakkoja.

Vierailija
5/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja linkkiä tutkimukseen kiitos.

Vierailija
6/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen kysymys.

Eikö niille haukkujille tule paha olo? Vai onko olo ennestään niin paha, että jotenkin käänteisesti ikävän ilmapiirin levittämisestä tuleekin parempi olo? Mitä asialle voisi tehdä? Mikä vähentäisi motivaatiota muiden haukkumiseen? Tuntevatko haukkujat olevansa alisteisessa asemassa haukuttaviin? Minusta heidän käytöksensä näyttää muiden lyttäämiseltä, mutta voiko heidän omassa mielessään "arvojärjestys" näyttää käänteiseltä? Silloin haukkumista olisi edes vähän helpompi ymmärtää. Tietoista alaspäin lyttäämistä kun on aivan mahdoton käsittää.

Kyllä mulle tulee parempi olo kun haukun jotain alhaista hyypiötä kuten vaikka Trumpia. Tulee tosi hyvä olo siitä!

Vierailija
7/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja linkkiä tutkimukseen kiitos.

Niitä on monta, googlaa.

Vierailija
8/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun listataan asioita.

Se ei sentään ole haukkumista.

Vierailija
9/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Pahaa tekee joskus lukea.

Kuitenkin joka ketjussa on myös ihan selvästi niitä kivoja ihmisiä, jotka kommentoi fiksusti, huumorilla tai myötäeläen. Mutta sitten heti seuraava viesti on myrkyllistä naljailua tai puhdasta vihapuhetta.

Kyllä mä luulen että jonkunlaisesta kivusta, kärsimyksestä tai muusta häiriötilasta ne pahimmat jutut kumpuaa, ja anonyymiys vetää sellaista puoleensa. Mutta ei tätä palstaa silti koskaan kovin kauaa kestä yhtä soittoa.

Vierailija
10/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä akkojen touhua

Hahhah, no tässäpä tulikin heti elävä esimerkki. :D

Mutta naisena ja ikänsä naisten parissa viettäneenä: tää ei oo mun kokemus tyypillisestä naisten käytöksestä. Kaikki naisten yhteisöt niin kaveripiirissä, töissä, suvussa kuin harrastuksissakin on olleet kuitenkin aika leppoisia ja yhteistyösuuntautuneita. Tietysti naistenkin välille syntyy joskus antipatiaa ja jännitteitä, mutta tässä palstassa säpsäyttää kyllä sellainen vihamielisyys, johon en tosielämässä törmää juuri koskaan.

Vierailija
11/11 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vihataan oikeastaan melkein kaikkia. Ainoastaan valkoinen heteromies saa pitää itseään uhrina, muille sympatiaa ei tule. Miksi edes olen tällä trollipalstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi