Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Olen vammainen perustin vammaisen firman.
Miksi minulle.nauretaan olen meemi mies.
Vammainen meemi mies julkkis.
Firman toimitusjohtaja itse.
Ei Sulla varmaan ole edes varaa 240€ maksaa toimituajohtaja titteli maksua.
Osakeyhtiölaissa on yksityisen osakeyhtiön osalta luovuttu aiemman lain mukaisesta 2 500 euron vähimmäisosakepääomasta. Osakeyhtiön voi siten perustaa ilman osakepääomaa merkitsemällä perustamissopimukseen osakepääoman kohdalle nolla euroa tai ilmoittamalla sopimuksessa, ettei osakkeista makseta mitään.
Yksityisellä osakeyhtiöllä ei ole vähimmäispääomaa koskevia vaatimuksia. Jos perustat julkisen osakeyhtiön, osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.
Kehuskellaanko vanhempien firmoilla ja vanhempien rahoilla.
Aina helpompaa niin.
Mutsi on vaan lasten synnytys Kone ja potkut. EI sellanen osaa edes lapsesta huolehtia. Ei koskaan huolehtinut.
Nainen ihan turha ongelmia faijalle ongelmia pojalle. Ongelma magneetti.
Ensin faija sitten pojan rahat ja lopuksi poika.
Selleinen on mustaleski ja mustamutsi.
Jos pojalla olisi lapsi tai lemmikki sekin menee.
Nainen (mutsi) on se saatana itse. Puhas pahuus ihmisen ruumissa. Ainakin tuo yksi.
Demonin riivaama vanha nainen.
Psykopaatti mies on kova.
Demonin riivaana vanha nainen on ihan eri tasoa.
Liikuttelee vanhan naisen ruumista kuten tahtoo demonilla on yliluonnolliset voimat.
Psykopaatti on kuitenkin vaan ihminen.
Demonin riivaama vanha nainen SE on kuin suoraan kauhu elokuvasta.
Huonot on vaihtoehdot.... huoh
Tollasta SE on Kun harjoittaa mustaa magiaa myy sielun paholaiselle. Materian takia. Aiheuttaa muille ongelmia.
https://youtu.be/U1RroGKv1zo
In nómine Pátris, et Fílii, + et Spirítus Sancti. Amen.Psalmus LXVII
Exsúrgat Deus et dissipéntur inimíci ejus: et fúgiant qui odérunt eum a fácie ejus.
Sicut déficit fumus defíciant; sicut fluit cera a fácie ígnis, sic péreant peccatóres a fácie Dei.
Aina kannustan vammasia hankkimaan 0€ setelinkin samaan syssyyn.