Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet kirppikset Länsi-Vantaalla

Vierailija
24.04.2013 |

Länsi-Vantaalla Martinlaakson entisen S-marketin rakennuksessa on kaksi kirpparia aloittanut toimintansa kevään aikana: Martinkirppis ja Samin kirppis. Kannattaa tutustua! :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinkirppiksellä näyttää olevan Facebook-sivu.

Vierailija
2/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikonloppuna tutustumassa. Martinkirppistä pyöritti sympaattinen mummo-pappa-porukka, tavara valitettavasti oli sitä samaa rättiä ja roinaa, mitä joka paikassa. Samin kirppiksen huonekaluosasto oli lupaava. Täytyy käydä toistekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin kirppiksellä voi maksaa pankkikortilla ja valikoimaa on rutkasti enemmän. Hyviä kirppareita silti molemmat.

Vierailija
4/11 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tavara ole sen mukaista, mitä ihmiset vievät sinne myyntiin? Omistaja voi ohjata jotenkin, mutta ei kokonaan valita valikoimaa.

Vierailija
5/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni  Martinkirppis on oikea kirppis.Aivan ihania löytöjä ja mihin hintaan. Johtuu varmaan siitä ettei kirppis ota välityspalkkiota. Harvinaista ja miksi muut kirppikset ota mallia tästä.Fani ehdottomasti.

Vierailija
6/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin Kirppis on uudistunut ! Siistiltä näyttää. Viikon vuokra on vain 29e - tää on halpa. Itse tein
aivan ihania löytöjä !

Vierailija
7/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.saminkirppis.fi
https://www.facebook.com/saminkirppis?ref=bookmarks

NYT PÖYTÄVUOKRA VAIN 39e / 2vko.
Tervetuloa !

Vierailija
8/11 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin myös molemmissa ja puolestani olen sitä mieltä edelliseen kirjoittajaan verattuna, että sitä rättiä ja roinaa oli pikemminkin Samilla kuin Martilla. :)

Vierailija
9/11 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin kirppiksellä palvelulu on todella tylyä ja jopa ylimielistä. Huonekaluosasto on kiva - mutta voi jösses niitä hintoja. Rahastuksen makua. Ostavat kuolinpesiltä puoli-ilmaiseksi ja myyvät kovaan rahaan. Provikka jonka perivät on myös korkeimpia koko seudulla.

Vierailija
10/11 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vaan kun minulla on pöytä siellä niin sieltä varastetaan hirveesti.

Vierailija
11/11 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samin kirppiksellä hirvee ongelma kun yksi kolmasosa varastetaan. pitäis olla kameravalvonta tai joku vahti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä