Uudet kirppikset Länsi-Vantaalla
Länsi-Vantaalla Martinlaakson entisen S-marketin rakennuksessa on kaksi kirpparia aloittanut toimintansa kevään aikana: Martinkirppis ja Samin kirppis. Kannattaa tutustua! :)
Kommentit (11)
Kävin viime viikonloppuna tutustumassa. Martinkirppistä pyöritti sympaattinen mummo-pappa-porukka, tavara valitettavasti oli sitä samaa rättiä ja roinaa, mitä joka paikassa. Samin kirppiksen huonekaluosasto oli lupaava. Täytyy käydä toistekin.
Samin kirppiksellä voi maksaa pankkikortilla ja valikoimaa on rutkasti enemmän. Hyviä kirppareita silti molemmat.
Eikö se tavara ole sen mukaista, mitä ihmiset vievät sinne myyntiin? Omistaja voi ohjata jotenkin, mutta ei kokonaan valita valikoimaa.
Mielestäni Martinkirppis on oikea kirppis.Aivan ihania löytöjä ja mihin hintaan. Johtuu varmaan siitä ettei kirppis ota välityspalkkiota. Harvinaista ja miksi muut kirppikset ota mallia tästä.Fani ehdottomasti.
Samin Kirppis on uudistunut ! Siistiltä näyttää. Viikon vuokra on vain 29e - tää on halpa. Itse tein
aivan ihania löytöjä !
www.saminkirppis.fi
https://www.facebook.com/saminkirppis?ref=bookmarks
NYT PÖYTÄVUOKRA VAIN 39e / 2vko.
Tervetuloa !
Minä kävin myös molemmissa ja puolestani olen sitä mieltä edelliseen kirjoittajaan verattuna, että sitä rättiä ja roinaa oli pikemminkin Samilla kuin Martilla. :)
Samin kirppiksellä palvelulu on todella tylyä ja jopa ylimielistä. Huonekaluosasto on kiva - mutta voi jösses niitä hintoja. Rahastuksen makua. Ostavat kuolinpesiltä puoli-ilmaiseksi ja myyvät kovaan rahaan. Provikka jonka perivät on myös korkeimpia koko seudulla.
harmittaa vaan kun minulla on pöytä siellä niin sieltä varastetaan hirveesti.
samin kirppiksellä hirvee ongelma kun yksi kolmasosa varastetaan. pitäis olla kameravalvonta tai joku vahti.
Martinkirppiksellä näyttää olevan Facebook-sivu.