Mikä siinä on, että joku ihminen herättää huomion eritavalla ja saa olon jännityneeksi?? Kysymys ei ole ihastumisesta ja henkilö saattaa olla samaa sukupuolta (usein onkin)
Mulla on aina välillä tällaista, että huomaan jonkun ihmisen ihan eritavalla, kuin muut ja jollain tavalla koen jtn yhtäläisyyttä meissä jne...
Alan usein jännittää hänen kohtaamistaan ja yritän olla mahdollisimman "edustava" käytökseltäni.
Samalla jotenkin ihailen häntä ja katson, että tuossa on kyllä asiallisen ja kunnollisen oloinen ihminen :D.
Usein tällaista ihmistä näkee mielellään ohimennen, mutta on jotenkin liian "jännittävä" kaveeraamiseen.
Olenkohan jotenkin hullu? Mistähän tää johtuu. Kokeeko muut ikinä samanlaista? Kyse EI tosiaankaan ole minkäänlaisesta romanttisesta ihastumisesta... Helposti toinen vain voi saada sellaisen käsityksen tuosta ja käytöksestäni.. :0
Kommentit (5)
Sama homma itellä. Usein tällaisen ihmisen pelkkä ulkonäön ja olemuksen näkeminen tai äänen kuuleminen säväyttää ihan erilailla, kuinbmuiden. Joku siinä vain on.. En osaa selittää :0.
Eikä tässäkään tosiaan ole kyse ihastumisesta enkä välttämättä edes pidä häntä erityisen viehättävän näköisenä tai viehättävän kuuloisenakaan, mutta silti siinä vain on se joku..
"Mulla on aina välillä tällaista, että huomaan jonkun ihmisen ihan eritavalla, kuin muut ja jollain tavalla koen jtn yhtäläisyyttä meissä jne..."
"jotenkin ihailen häntä"
Ihailet itseäsi hänen kauttaan? Pelkäät että läheisempi tutustuminen paljastaisi hänen (ja sinun) olevan epämiellyttävä, vaillinainen jne.?
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on aina välillä tällaista, että huomaan jonkun ihmisen ihan eritavalla, kuin muut ja jollain tavalla koen jtn yhtäläisyyttä meissä jne..."
"jotenkin ihailen häntä"
Ihailet itseäsi hänen kauttaan? Pelkäät että läheisempi tutustuminen paljastaisi hänen (ja sinun) olevan epämiellyttävä, vaillinainen jne.?
Osuit naulan kantaan. Tästä juurikin kyse.
Normaalia.