Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö jäätelökioskien myyjät kun varttuneemmat miehet naurattavat heitä pilke silmäkulmassa?

Vierailija
04.07.2020 |

Tuntuu että aina saa positiivista palautetta ja söpön vienon hymyn kun piristää nuoren kesätyöntekijätytön päivää jäätelökioskilla.😉

Mika43😘

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Hämmennyksestä nauravat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Vanhemmat miehet ovat todella sexyjä.

Ansku18

Vierailija
4/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samat vanhat vitsit jotka ei naurata kuin setämiehiä itseään.

Vierailija
5/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 20 vuotta sitten jätskikiskalla olin monen limaisen setämiehen "vitsien" kohteena. Yhden osalta loppui käynnitkin tosin siihen, kun oli tietämättään jutellut isälleni minusta jotain alatyylistä. Taisi jätskikin jäädä siihen paikkaan.

Vierailija
6/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivaa, jos jutellaan jotain muutakin kuin ”kaksi päärynäpalloa, kiitos”. Yksipuolinen flirttailu ja ahdistelu ei tietenkään ole kivaa eikä ok. Mutta senhän kaikki tiesi ja tämä olikin vain provo.

t. ex-jäätelötyttö

Vierailija
7/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Sitten kun nuoret ei uskalla sanoa, että painu helevettiin niin ukot luulee että ovat ihan himoissaan. Sairasta.

Vierailija
8/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa. Sitten kun nuoret ei uskalla sanoa, että painu helevettiin niin ukot luulee että ovat ihan himoissaan. Sairasta.

Tää muuten toistuu usein työpaikoilla. Ukonkäppänät on ihan tohkeissaan kun luulevat että se vaivautunut epäuskoinen ääntely naisten suusta on naurua :D

Vierailija
9/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen jäätelöllä Prismalla, kioskissa oli nuori poika. Käy kokeilemassa.

Vierailija
10/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pakko viran puolesta nauraa, vaikka oikeasti tekisi mieli vetää ranteet auki ja jyrsiä sisäelimet.

Vierailija
11/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo käski hymyilemään kaikille asiakkaille. Jopa setämiehille. Ei huvittais., mutta pakko.

Vierailija
12/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, ei kai sedät oikeasti luule että jätskikiskojen teinitytöt kuuntelisivat innoissaan setien ”hauskoja” juttuja?

Nuorempana kun sedät tulivat juttelemaan ja iskemään ”pilke silmäkulmassa” hassunhauskoja juttujaan, naurahtelin juuri sillä lailla nolosti, koska en tiennyt miten selviäisin nolosta tilanteesta helpoiten pois.

Nykyään jo onneksi olen kovaa vauhtia matkalla keski-ikäisyyteen joten setien vitsit on vähentyneet.

Vierailija
13/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kanssa olen käynyt rannallakin töiden jälkeen ja saanut hieman extra palkkaa.

Vierailija
14/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus, ei kai sedät oikeasti luule että jätskikiskojen teinitytöt kuuntelisivat innoissaan setien ”hauskoja” juttuja?

Nuorempana kun sedät tulivat juttelemaan ja iskemään ”pilke silmäkulmassa” hassunhauskoja juttujaan, naurahtelin juuri sillä lailla nolosti, koska en tiennyt miten selviäisin nolosta tilanteesta helpoiten pois.

Nykyään jo onneksi olen kovaa vauhtia matkalla keski-ikäisyyteen joten setien vitsit on vähentyneet.

Onko vika jutuissa vai sanojassa? 

Vierailija
15/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nautitaan.

Ei ole yks eikä kaks kertaa kun olen jätskikipsan perällä nuollut vanhemman Herran tötteröö..

Parhaimman vitsin murjaisseelle annan nuolla suklaarommirusinaani..

Vierailija
16/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä voikin sitten nuoleskella jätskiä muodikkaan paljonpuhuvasti ja pohtia, mitähän ne tytöt tästä tuumailee. Jos ei ne tytöt, niin ainakin pojat...

Vierailija
17/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan hopeakettu saapuisi kioskille, niin kyllä pöksyt pyörisi jalassa,

Niin, varsinkin, jos se heittäisi spagaatin! Notkea kettu!

Vierailija
18/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei itse asiassa ole edes hauska aloitus. Oikeasti. Miettikää nyt mitä te teette ihan lapsenkengissä oleville tytöille. Se on todella kamalaa. Itse olin 15 vuotiaana leirintäaluella muutaman päivän töissä. En kyennyt enää menemään sinne koska paikan omistaja, sellainen nelikymppinen mies ahdisteli sanallisesti ehdottelemalla sitä sun tätä. Lopettakaa nyt, sedät. Lopettakaa.

Vierailija
19/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökioskin myyjät, samoin kuin muutkin työssä olijat tykkäisivät tehdä työnsä rauhassa ilman itsestään liikoja luulevia lirkuttelijoita.

Vierailija
20/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele sitä nuorta asiakaspalvelijaa kuten toivoisit omaa tytärtäsi kohdeltavan. Mieti, kuinka haluaisit ulk.om.aalaisten, muiden setämiesten ja ylipäänsä miesten kohtelevan kesätöitä tekevää tytärtäsi; olisiko sinusta ihan ok, että he pitävät häntä seksiobjektina? Toivoisitko, että joku suklaasilmä mittailisi tytärtäsi päästä jalkoihin ja heittäisi huonoja vitsejä?