Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teukka ja Stephanie

Vierailija
04.07.2020 |

Mikähän tää nainen on miehiään? Rahaa kuppaa Teukalta koko suvulleen vaikka itse on bisnesnainen..
Seiskassa useita juttuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen kun on täydessä pakkelissa, joissain kuvissa miehisiä piirteitä.

Vierailija
2/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo on Suomen oma No neck -Ed.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän pitäisi oikeasti tehdä 90 päivää morsiamena -jakso! Ovat vielä kihloissakin.

Vierailija
4/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän pitäisi oikeasti tehdä 90 päivää morsiamena -jakso! Ovat vielä kihloissakin.

Taistelee morsiamen suvun kanssa, vähän kuten Chantelin perheessä.

Vierailija
5/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
6/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukka oli jättäny tän neitokaisen koska hiilty jatkuvaan rahan kinuamiseen..no neiti oli kuitenkin saanu puhuttua ympäri ja rahahana on taas auki ja kihlaus jatkuu. Voi voi teukka-raasu..

Vierailija
7/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teukka oli jättäny tän neitokaisen koska hiilty jatkuvaan rahan kinuamiseen..no neiti oli kuitenkin saanu puhuttua ympäri ja rahahana on taas auki ja kihlaus jatkuu. Voi voi teukka-raasu..

Teukka on tyhmyreitten kuningas! Rasisti pahimmasta päästä ja sitten kuvittelee olevansa etuoikeutettu itse "ottamaan" tummahipiäisen nuoren naisen. Tuon arvasi jo ennakkoon, ettei ko. suhde kestä aikaa eikä mitään muutakaan. Noin tyhmän miehen voi ja saakin pumpata tyhjäksi, jos ei ukko itse tajua mistään mitään. Toivottavasti Hakkarainen menettää kaiken ja vähän päälle. Mä en koskisi Hakkaraiseen edes 10 metrin seipäällä. Fy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi