Teukka ja Stephanie
Mikähän tää nainen on miehiään? Rahaa kuppaa Teukalta koko suvulleen vaikka itse on bisnesnainen..
Seiskassa useita juttuja.
Kommentit (7)
Tästähän pitäisi oikeasti tehdä 90 päivää morsiamena -jakso! Ovat vielä kihloissakin.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän pitäisi oikeasti tehdä 90 päivää morsiamena -jakso! Ovat vielä kihloissakin.
Taistelee morsiamen suvun kanssa, vähän kuten Chantelin perheessä.
Teukka oli jättäny tän neitokaisen koska hiilty jatkuvaan rahan kinuamiseen..no neiti oli kuitenkin saanu puhuttua ympäri ja rahahana on taas auki ja kihlaus jatkuu. Voi voi teukka-raasu..
Vierailija kirjoitti:
Teukka oli jättäny tän neitokaisen koska hiilty jatkuvaan rahan kinuamiseen..no neiti oli kuitenkin saanu puhuttua ympäri ja rahahana on taas auki ja kihlaus jatkuu. Voi voi teukka-raasu..
Teukka on tyhmyreitten kuningas! Rasisti pahimmasta päästä ja sitten kuvittelee olevansa etuoikeutettu itse "ottamaan" tummahipiäisen nuoren naisen. Tuon arvasi jo ennakkoon, ettei ko. suhde kestä aikaa eikä mitään muutakaan. Noin tyhmän miehen voi ja saakin pumpata tyhjäksi, jos ei ukko itse tajua mistään mitään. Toivottavasti Hakkarainen menettää kaiken ja vähän päälle. Mä en koskisi Hakkaraiseen edes 10 metrin seipäällä. Fy!
Kaunis nainen kun on täydessä pakkelissa, joissain kuvissa miehisiä piirteitä.