Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui tästä. Onko kohtuullista?

Vierailija
04.07.2020 |

Eli kun olin kävin ekassa ultrassa niin silloisesta raskaudestani sanottiin että se on tuulimuna. Mutta sain varulta ajan vielä kahden viikon päähän tarkistamaan.

Olin itse melko varma että tuulimuna kyseessä, joten seuraavassa ultrassa sanoin lääkärille rehkineeni hieman enemmän, jotta rakennusmateriaali tulisi ulos, eilä tarvitsisi kaavintaa. Yllätykseksi raskaus olikin kuitenkin normaali.

Mies kuitenkin raivostui tuosta ja syyttää että olen yrittänyt aiheuttaa itselleni keskenmenon tällä rehkimisellä. Hän ei tajua, että koitin vaan reippaalla liikkumisella että tuulimuna tulisi ulos. Ei se normaalia raskautta voi keskeyttää ja niin sanoo myös lääkäri.

Nyt minä olen ilkeä, paha, kauhea ja aiheuttanut lapselle ties mitä kehityshäiriöitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.. Kaikesta ne miehet jaksaa naisia syyllistää. Itse en todellakaan katsoisi tuollaista käytöstä mieheltäni.

Sitäpaitsi monet raskaanaolevat naiset kuntoilevat käyvät viimeiseen asti töissä jne ja eipä ole ne yksistään kehityshäiriöitä aiheuttaneet.

Ottakoot miehesi itse vauvan mahaansa ja katsokoot sitten miten pärjää.. Tsemppiä sinulle miehesi kanssa. Sano ettei ole oikeutettua käytöstä.

Vierailija
2/4 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se tietämättömyys. Miehet eivät tiedä raskauddsta tarpeeksi. Lisäksi luulevat raskaana olevan naisen jotenkin olevan sairaana tai avuton.. Voi hyvää päivää sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies.

Vierailija
4/4 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja puhuu miehestään. Kaksi ensimmäistä vastausta puhuu yleisesti miehistä. Onko kaikkien av-mammojen miehet idiootteja, vai miksi teillä on tapana olettaa, että ketjun aloittajan miehen vajaaälyisyys johtuu nimen omaan sukupuolesta?