Mitäköhän tuolle Nipa Neumannille tapahtui
kun silloin kun Dingo oli suosionsa huipulla oli sellainen itsevarma ja iloinen? Oli pilkettä silmäkulmassa ja flirttaili fanien kanssa. Nyt vanhempana kun on ollut esim. Vain elämää- ohjelmassa jne. ei saa sanaa suustaan. Tuntuu jännittävän tosi paljon.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin jälkikäteen kun katselin Dingoa Areenasta, niin eihän s
Piti e Neumannin ääni mikään hääppöinen ole... :DDSamanlaisia mietteitä...mutta yksi syy siihen miksi Autotalo on niin huikea biisi, on mielestäni siinä, että Neumannin ääni sopii siihen soiden aika kauniisti. Lisäksi toimii myös biiseissä joissa on "räkäisyyttä" kuten Aino. Mutta joissain tosiaan menee vähän nuotin vierestä jollotteluksi
Piti tietysti sanoa Autiotalo : D
Kyllä se tähti ja meripoika kirja on täyttä soopaa pääasiassa. Ehkä kuunneltu isojen poikien juttuja ja luettu muutama seikkailukirja. Merillähän toi ei ole ollut yhteensä vuottakaan.
Todellisuudessa sil ei paljon ole merimiesmenneisyyttä.ehkä 2 laivaa ja neiti Niemiseksi kutsuttiin
Kuuskymppiset vetää autiotaloo ja nahkatakkista tyttöö...jokin siinä vaan ei ihan natsaa
Vierailija kirjoitti:
Vanha ukko flirttailemassa fanien kanssa?
Jospa se ei halua olla Frederik?
Tästä tuli mieleen, että miksei Reetu ole ollut vielä Vain elämäässä?
Hänhän on mestarien mestari, suurempi kuin yksikään tähänastisista vieraista.
Raskasta kuunnella kun takeltelee joka sanassa.
Ei kai tuollaisesta suosiosta ja suosion laskusta voi järjissään selvitä. Siihen nähden Neumann on ihan hyvässä jamassa nykyään, on hyvä isä jne. Ja mielestäni on vihdoin löytänyt "kypsän" tyylinsä, ei ollenkaan hassumman näköinen.
Mitä merilläoloon tulee, niin kyllähän tosiaan Tähti ja meripoika -kirjassa on kuvia, tarkkoja nimiä ym. Missään vaiheessa ei ole antanut ymmärtää olleensa mikään kova merimies, vaan nuori ja elämännälkäinen kaveri. Kertoo myös, että on neiditelty ja kutsuttu Liisaksi. Totta kai kun asioita kokee nuorena, ne tuntuu valtavilta. Enkä mä merille lähtisi vieläkään, vaikka ikää on puolet enemmän kuin Neumannilla silloin. Mutta ulkomailla olen asunut pariin otteeseen, ja osaksi Neumannin tarinan rohkaisemana. Että kannattaa uskaltaa toteuttaa asioita.
Ja onhan Neumannilta tullut hyviä biisejä myöhemminkin, en usko, että kukaan muu niitä on hänelle tehnyt. Onhan tuo nyt ollut aivan ennenkuulumatonta lyriikkaa suomalaiselta mieheltä 80-luvulta. Ja en usko, että kukaan pystyisi eläytyä noin paljon toisen tekemiin biiseihin. Hänen kirjallinen ja suullinen ulosanti on kuitenkin ollut aina saman tyyppistä Dingon lyriikoiden kanssa. Valitettavasti ääni ei ole pysynyt kelkassa mukana. Hänhän oli toki aikonaankin teknisesti surkea laulaja, mutta kyllä siinä värisevässä äänessä ja niissä biiseissä oli sitä jotain.
Mä olen itse myös vaaka, ja vaikka en nyt niin näihin juttuihin usko, niin vaikka moni ajattelee, että vaaka on järkähtämättömän tasainen, niin tunnistan kyllä itsessäni samaa kaipuuta ja riuhtomista johonkin kuten Nipallakin, en edes tiedä mihin ja teen välillä isoja päätöksiä tunteella.