Raskaaksi hormonikierukan jälkeen
Moikka, olen 24 vuotias kahden lapsen äiti, poika syntynyt 2007 ja tyttö 2009. Nyt olis toiveissa kolmas :) Kuinka kauan teillä muilla on mennyt että ootte tulleet raskaaksi hormonikierukan (Mirena) poiston jälkeen?
Kommentit (6)
Poistettiin 11.3., menkat 1.4. ja tänään plussa. :)
Moi!
Multa poistettiin hormonikierukka tänään,kolmas haaveissa :) Kotona jo poika -08 ja tyttö -09, itselle tulee heinäkuussa ikää 24. Toivottavasti pian jo plussataan,kuumeiltu on jo jonkin aikaa.
Poistin hormonikierukan 20.5 ja tyhjennysvuoto alkoi 22.5., loppui 26.5. :) Nyt vaaleanpunaista vuotoa tullut tänään pyyhkiessä :O
Kovasti odottelen säännöllisen kierron palautumista, jotta voisi pysyä edes jotenkin kärryillä :) Kierukka kerkesi olemaan vaan 9kk ja menkat oli koko ajan :)
Kirjotelkaas muutkin tänne kokemuksianne ;)
VAUVAKUUME ON SUURI!!! <3
Mulla kieukka ehti olla pikkasen reilu 2v, tammikuussa 2011 laitettiin. Jotain masukipua eilen oli poiston jälkeen,mutta ei mitään suurempaa. Neuvolatäti sanoi,että munasolu irtoaa nyt sit muutaman päivän sisällä, mutta kannattais odottaa yhdet menkat ennen yrityksiä. Mä en vaa malta! :) <3
Nyt ihmetyttää.. :o Mulla alkoi vuoto eilen,erittäin niukka. Huomasin,kun kävin vessassa,laitoin siteen ja sit se vuoto loppui! Kellään käynyt samalla tavalla?? Mä luulin,et se vuoto kestäis muutaman päivän :D
pari kuukautta meni eikä hirveesti ees tarvinnu yrittää eli ei kierukka ainakaan yhtään hidastanu.