Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Endo + vauvahaave

23.04.2013 |

Hei, en löytänyt tästä aiheesta viel keskustelua, tai joo mut vanhoja sellasia..

eli oisko täällä ketään, jolla todettu endo ja "hoitomuodoksi" valittu lapsen yritys?

Elikkäs, mä oon vuoden verran kärsinyt kivuista viikko ennen menkkojen alkua. Eilen kävin gynellä, joka epäilee endoa. Suosittelee lapsen yrittämistä, tai hormoonihoitoa, johon ensin tähystysleikkaus sairauden todentamiseen.

Oon ollut vajaa 7v suhteessa, joista viimeiset 2 vuotta avoliitossa, ja kihloissa 12/12. Lapsien hankinta ei ole vielä ollut ajankohtaista. Nyt kuitenkin halutaan ensin yrittää luomusti ennen mahdollisia hoitoja. Pillereitä en ole koskaan syönyt, enkä haluaisi edelleenkään, niinpä myös sen takia lapsen yritys on se ensimmäinen vaihtoehto.

Muita samankokeneita??

Kommentit (1)

1/1 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi tämmöistä keskustelua etsinkin, mutta eipä tähänkään olla oikein vastailtu... :/ 

Mulla epäillään kans endoa ja on lähete gynen polille lisätutkimuksiin. Raskautta kovasti yritetään. Olen kärsinyt jo pitkään menkkakivuista jotka alkavat jo kauan ennen menkkoja ja  todella runsaista vuodoista. Kävin vaivaa koskien työterveyslääkärin kautta gynellä joka kertoikin ultran perusteella epäilevän endoa. Yritämme jo tulla raskaaksi ja jos luomuna ei seuraavan 6kk sisällä onnistu, niin sitten lampsimme lapsettomuushoitoihin.

Olisi kyllä kiva tietää kokemuksia endosta ja raskautumisesta ja tietty jos jotain hoitoja on koitettu... Anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla