Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lapsene lopetti päiväunet?

Vierailija
24.04.2013 |

Mulla on 2v4 kk vanha tyttö enkä saa häntä enää päikkäreille kuin tosi harvoin tuurilla. Nukahtaisi kyllä, mutta vasta joskus kolmen-neljän aikaan hetkeksi ja sitten menee yöunet. Tai sitten nukahtaisi rattaisiin/autoon mikäli olen liikkeellä sopivasti päivällä. Hankalaa tämä on siksi, että meillä on vauvakin joka nukkuu esim. sisällä jo valmiiksi enkä tietty voi lähteä toista ulos kuskaamaan ja herättää toista, jotta saadaan kaikille vaatteet päälle.

Annanko niiden unien nyt olla vaan? Iltaisin ollaan kiukkuisia jollei nukuta, mutta jaksaa jotenkuten. Menee nukkumaan klo 21 ja herää n. klo 7-7.30. Ja siis kotihoidossa on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaina molemmat lopettivat päikkärit. Päiväkodissa molemmat tosin opetettiin nukkumaan ne uudelleen.

Vierailija
2/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Syksyllä olisi tarve aloittaa päivähoito.. Mahtaakohan tulla sitten ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi nukkui vielä ajoittain esikoulussa, mutta säännölliset päiväunet loppuivat 5-vuotiaana (viikonloppuja lukuunottamatta ellei nukahtanut autoon). Itse olen lopettanyt päiväunien nukkumisen 2-vuotiaana, eikä päivähoidolla ollut tähän vaikutusta. En siis nukkunut päiväkodissakaan vaikka kovasti yritettiin nukuttaa ja pakkomakuuttaa.

Vierailija
4/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ollessa lopettivat kaikki kolme lastani 2-vuotiaana. Päiväkodissa sitten taas nukutettiin ja nukkuivat vielä 5-vuotiaanakin siellä.

Vierailija
5/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi lopetti päiväunet 2-vuotiaana, pienempi täytti juuri 2 ja tarvitsee niitä vielä noin joka toinen päivä.