Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö naamasta millainen ihminen on?

Vierailija
04.07.2020 |

Täällä on ainakin parissa keskustelussa ollut kommentti (jota peukutettu) että "näkeehän sen jo naamasta että ihminen on x".

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta näkee onko n e e k e r i vaiko e s k i m o...

Vierailija
2/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoiset ihmiset kuvittelevat aina heti tietävänsä kaiken. Tietenkään naamasta ei näe yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseriittoiset ihmiset kuvittelevat aina heti tietävänsä kaiken. Tietenkään naamasta ei näe yhtään mitään.

Naamasta näkee onko n e e k e r i vaiko e s k i m o...

Vierailija
4/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä näkee jos osaa lukea niitä. Itse osaan enkä tiedä onko se hyvä vai huono juttu.

Ehkä mieluiten olisin vain sellainen "viaton kikattava" ihminen.. enpähän ottaisi elämää tai ihmisiä liian vakavasti.

Vierailija
5/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ilmeistä, reaktioista ja katsekontaktin määrästä pystyy päättelemään vaikka mitä. Mutta ei kaikkea.

Vierailija
6/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten naamasta ei näe mitään, mutta itse yleensä huomaan jos nainen on raskaana, sitä panettaa tai se on saanut munaa tai käynyt vieraissa...

Vierailija
7/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe naamasta jos se on peruslukemilla mutta kehonkielestä ja ilmeistä näkee kyllä kaiken.

Kaikista isoin asiahan on se aukko naamassa ja mitä se henkilö suoltaa sieltä ulos

Vierailija
8/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee aika monia asioita.

Esim tietyt sairaudet näkyy, alkoholin runsas kulutus useimmiten näkyy.

Myös luonne pääpiirteittäin kyllä osin usein näkyy.

Kasvon juonteet paljastavat tiettyä ihmisen perusolotilaa.

Vierailija
9/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten naamasta ei näe mitään, mutta itse yleensä huomaan jos nainen on raskaana, sitä panettaa tai se on saanut munaa tai käynyt vieraissa...

Sinä vain kuvittelet tietäväsi kaikenlaista. Vastenmielistä.

Vierailija
10/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellaisen uskomuksen vaikutus on päin vastainen kuin mitä moni kuvittelee.

"näen naamasta" kuviteltu vaikutus = olen jotenkin niskan päällä

"näen naamasta" todellinen vaikutus = olet jotenkin harhautettavissa

Vierailija
11/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain asioita näkee. Yleensä onnellinen ja perustyytyväinen ihminen ei kulje otsa kurtussa.

Vierailija
12/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta, laulettiin jo muinoin isojen poikien lauluissa vai olisiko ollut Juha Watt Vainion älynleimahdus.

Vierailija
13/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmistä näkee jos osaa lukea niitä. Itse osaan enkä tiedä onko se hyvä vai huono juttu.

Ehkä mieluiten olisin vain sellainen "viaton kikattava" ihminen.. enpähän ottaisi elämää tai ihmisiä liian vakavasti.

Silmistä näkee reaktioita.

Mutta ei sitä johtuuko reaktio pelosta, surusta, vihasta jne. vai mistä. Tämän tietää paremmin vasta henkilöön kunnolla tutustuttuaan, eikä sitä silloinkaan voi tietää varmasti. Tämän takia psykologinen diagnosointi on niin vaikeaa.

Vain idiootti kuvittelee mahdoolisuuksia olevan vain yksi, kun niitä todellisuudessa on kymmenen.

Vierailija
14/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin paljon voi päätellä. Varsinkin jos vaikka istuu vastapäätä vähänkin pidempään aikaa. Esimerkiksi seksikokemusten määrä on aika helppo päätellä kasvoista, ilmeistä ja katseesta.

Vierailija
15/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naamasta näkee, että olen lihava.

Vierailija
16/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin paljon voi päätellä. Varsinkin jos vaikka istuu vastapäätä vähänkin pidempään aikaa. Esimerkiksi seksikokemusten määrä on aika helppo päätellä kasvoista, ilmeistä ja katseesta.

Kuvitteletko myös pystyväsi lukemaan myös ajatuksia??

Mikä vaivaa ihmisiä jotka kuvittelevat tietävänsä muista ihmisistä kaikenlaista. Etkö uskalla tutusta tutustua ihmisiin kunnolla? Ja kuvittelet pelkän katselun korvaavan tämän?

Kyllä psykologeillakin olisi näin helppoa :D

Vierailija
17/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain asioita näkee. Yleensä onnellinen ja perustyytyväinen ihminen ei kulje otsa kurtussa.

Kell' onni on, se onnen kätkeköön.

Tätä olen noudattanut ja toimii.

Vierailija
18/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naamasta näkee, että olen lihava.

Kaikkien naamasta se ei näy. Siksi olisi suositeltavaa näyttää myös kokovartalokuva deittipalstoilla.

Vierailija
19/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset päättävät mitä näyttävät muille ja voivat peittää huonoa oloa pirteydellä. Muut ei näe.

Vierailija
20/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista ei näe ajatuksia.