Raskaana = lihava sika
Ihmettelen aina kun lehdissä kuvaillaan raskaana olevia naisia "kukoistavina" tai heidän vatsaansa kuvaillaan "somasti pyöristyneinä kumpuina". Mielestäni raskaudessa ei ole mitään kaunista ja 95% raskaana olevista naisista ovat turvonneita rynnäkkösikoja. Itse otin 20+ kiloa raskauden aikana, enkä vieläkään ole päässyt eroon kaikista.
Kommentit (9)
En mäkään mikään hehkeä ollut loppuvaiheessa.Olo oli mitä tukalin ja turvonnut.En saanut nukutuksi käsien puutumisen takia ja hetken seisomisen jälkeen jalat turposivat,ettei enään normaaleista solakoista jaloista erottanut edes polvea taikka nilkkoja.Suorat paksut tönköt.Suutuinkin anopille,kun pari päivää oli välissä kun ei oltu nähty minun raskauden loppuvaiheessa,anoppi kun kysyi,eikö se vieläkään ole syntynyt.Olisi tehnyt mieli sanoa siinä mielentilassa:etkö säkään saa**na ole vielä laihtunut?
Jos haluat olla läski sika niin ole ihan vapaasti...eiköhän se ole omien korvien välissä millainen omasta mielestä on.
Minä ainakin olin onnellisesti raskaana ja se masu oli ihana "vauvan pesä" eikä tullut edes mieleen haukkua itseäni lihavaksi siaksi :(
Hä, pitäisikö otsikoissa siis lukea esim että "Läskisika Catherine hikisenä edustustilaisuudessa"?? :D
No mulla tuli kummastakin raskaudesta 10 kiloa, pääsin niistä kyllä pois, mutta kyllä mä henkilökohtaisesti tunsin itseni viehättäväksi masuineen päivineen. Ja mies oli kimpussa koko ajan, samoin sain kaupungilla kulkiessa flirttailevia katseita ja huomiota erittäin paljon.
Minä olin kyllä hehkeä, vaikka kiloja tulikin reilusti. Koko raskauden käsittämättömässä hormonipöllyssä hymyilevänä ja punaposkisena, positiivista huomiota sain sekä miehiltä, että naisilta. Vientiä olisi ollut enemmän kuin koskaan:)
Meillä oli työporukan juhlat silloin kun olin raskaana ja alkuillasta menin muutamaksi tunniksi heidän mukanaan baariin. Ja voi, että sitä huomiota mitä sain. Uu-mama kommenttia tuli monesta suunnasta ja tunsin itseni erittäin viehättäväksi ja seksikkääksi. Voin kyllä sanoa, että itsetuntoni koheni raskauden aika valtavasti. Lähdin tosin alkuillasta jo pois, kun porukkaa alkoi tulemaan lisää. en halunnut ottaa riskiä, että joku känniääliö tuuppaisi minua mahaan sekoilullaan, mutta hyvä mieli siitä tuli, kun sai positiivista huomiota sellaisessa tilanteessa.
Minulla on aika iso maha, la ylihuomenna, mutta en ole paisunut muuten mitenkään.
Kiloja tullut 12, eivät näy muualla kuin tisseissä ja mahassa. Edellisessä tuli 6kg.... Taisin olla vähän turhan nipo syömisistä.
Sikavertaus on kyllä vähän liikaa, mutta itseänikin ärsyttää tuo jatkuva "somasti pyöristyneen kummun/vauvamasun" viljely etenkin lehdissä. Kiloja ei itselleni ole kertynyt kuin 10 lisää, mutta olo on sulokas kuin panssarivaunulla. Paitsi että panssarivaunulla ei ole makkaroille turvonneita nilkkoja (varmasti pari kiloa tavaraa kummassakin nilkassa) :(
Ok. Mulle tuli painoa 12 kg ja turvotusta vain kahdella viimeisellä viikolla. En voi sanoa olleeni mitenkään "hehkuva", mutten mikään "turvonnut rynnäkkösikakaan". Harva tuttuni on lihonut raskausaikana.