Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ärsytys!!

Vierailija
23.04.2013 |

Mulla on köyhä kaverirukka. Ei siinä mitään. On köyhä osittain omista valinnoistaan johtuen. Ei käy töissä, mies tekee aina jotain tilapäisiä hanttihommia. Olen tarjonnut usein apua työllistymiseen, eivät ota sitä vastaan. Eivät ota myöskään satunnaisia lapsenhoitokeikkoja vastaan.

Ainut mitä ottavat vastaan on ilmaiset lastenvaatteet ja tarvikkeet. Sitten kun joku koko loppuu alkaa säälittävä ruikutus facessa siitä kuinka nyt ei ole varaa siihen ja siihen ja kuinka on lapset kasvaneet ulos vaatteistaan.

Mua on alkanut se ottaa kaaliin kunnolla. Voi ärsytyksen määrää. Olen heille vienyt kassikaupalla sekä ruokaa että vaatteita. Mikseivät vaan ota lusikkaa kauniiseen käteen ja tee jotain tilanteelleen? Näin on ollut ainakin 5v. Sitten pitää tohon tilanteeseen tehdä lisää lapsia :-(

Olen tarjonnut miehelle suosituksia työpaikkaan, jossa saisi vakituisen duunin ja kohtuullisen palkankin (>2000€). Mutta ei kun on jännittävämpää olla 3kk pätkissä työllistettynä milloin minnekin max 1500€/kk liksalla.

Mun tutulla olisi myös tarvetta satunnaiselle lastenhoidolle (50-100€/ilta tai päivä). Asuu 2,5km päässä tuosta perheestä. Syy siihen miksei perhettä kiinnosta tuo on se että pitäisi jotenkin raahautua 2 lapsen kanssa sinne hoitopaikkaan. Heillä ei autoa ja ei missään tapauksessa mahdollisuutta jättää vaikka omia lapsia isälleen kotiin. Ainut mahdollisuus olisi kävellä matka lastenrattaiden kanssa (jotka heille lahjoitin). Liian pitkä matka :-( 

Ärsytyksen ärsytys kun sapettaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen kanna sitä ruokaa ja tavaroita niille, niin voisivat herätä..

Vierailija
2/4 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja. Ei normaali ihminen tuollai käyttäydy. Selvästi karttavat töitä ja vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin jo puoli vuotta sitten. Sillon vein kassillisen, jossa oli pari uuttakin joukossa. Ei sitten minkäälaista kiitosta tullut.

Nyt luen noita facebook statuksia. Tekisi mieli poistaa koko tyyppi mun kavereista.

ap

Vierailija
4/4 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista, mikä pakko siellä on pitää energiasyöppöjä????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän