Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

todella kurjaa kun ei ole siskoa

Vierailija
23.04.2013 |

mulla on vain veljiä, olisi niin kiva jos olisi ollut sisko, aina olen kaivannut siskoa, mitä tuollaisilla perus äijä veljillä tekee, ei niistä saa mitään irti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:17"]

Ei se varmaa ole, että siitä siskostakaan olisi saanut mitään irti. Itsellänikään ei synkkaa siskoni kanssa.

[/quote]

No näinpä, niistäkään ole kuin riesaa. Aina ollaan vaan jotain vailla, paheksutaan selän takana, ja haukut saa niskaan joka käänteessä, toisiaan kyllä kehuskelevat fb:ssä "maailman parhaaksi siskoksi".

Vierailija
2/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole siskoja tai veljiä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua moittia veljiäni, eivät halua puhua asioista, se on kait minun vika, kuitenkin kaipaisin siskoa. vaikka olenkin kiitollinen kaikesta hyvästä mitä minulla on. minulla on ihana puoliso ja olen onnellinen. minusta vaan tuntuu että mulla olisi pitänyt olla sisko, näen hänestä untakin, unessa olemme läheisiä ja se on niin ihanaa. kakkonen, otan osaa  suruusi. ap. 

Vierailija
4/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että et välttämättä saisi sisarestasi et sen enempää irti kuin veljistäsi? Sukupuoli ei ratkaise sisarussuhteiden läheisyyttä. Ei kannata tarpeettomasti surra.

Vierailija
5/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:26"]

Oletko ajatellut, että et välttämättä saisi sisarestasi et sen enempää irti kuin veljistäsi? Sukupuoli ei ratkaise sisarussuhteiden läheisyyttä. Ei kannata tarpeettomasti surra.

[/quote]

kyllä olen ajatellut, eikä asia ole varsinaisesti surun aihe, olen vain vähän yksinäinen, kun ei ole kavereitakaan enään, ja ihmiset ovat yleensäkin niin kiireisiä, tietynlainen yhteisöllisyyden tunne puuttuu kun ei oikeastaan kuulu mihinkään porukkaan. mulla on ihana puoliso ja olen oikein onnellisesti naimisissa (ei ole lapsia), olen tottunut että on muitakin yhteyksiä, mutta ei oikeastaan ole enään. ehkä tämä on sitten jotain ikäkriisiä.

Vierailija
6/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisko. Hän käy lasteni synttäreiden lisäksi meillä kylässä vuoden aikana ehkä semmoisen kolme kertaa. Enkä kaipaa yhtään enempää. Mitäs sitä siskolla tekisi? Emme ole koskaan olleet läheisiä, enkä tunne menettäväni sanottavasti, vaikka emme näkisikään. Olen tottunut tähän näin.

Vierailija
7/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sisko, kuollut nyt.

Lapsia minulla on tyttö ja poika ja tytär pitää isoveljeään suurena idolinaan ja joka pv. kehuu, kuinka ihana veli hänellä on, olen samaa mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
8/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa se on niin sitten, voisi mielestäni olla toisinkin.

Vierailija
9/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just kuoli ainoa veljeni, olisin hirveän iloinen jos olisin saanut hänet pitää. Ehkä sen ihmisen arvon ymmärtää vasta sitten kun hänet menettää?

Iloitse veljistäsi.

Vierailija
10/10 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaa ole, että siitä siskostakaan olisi saanut mitään irti. Itsellänikään ei synkkaa siskoni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi