Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta paljon/vähän jos mulla on esim. toukokuulta 35 kaupan kuittia?

Vierailija
04.07.2020 |

Tuossa siis on kaikki ostokset, ei pelkästään ruokakauppa. Mutta näköjään sitä on usemman kerran päivässäkin käynyt jossain. Toisaalta koitan välttää ostamista mutta silti tykkään hamstrata -30% tai -60% tuotteita niin tulee käytyä useinkin ihan sen takia että näkee niiden vaihtuvuuden. Noista harvassa kuitissa kuitenkaan on vain 1 ostos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, ei se kuittien määrä mitään kerro, jos käyt ostaa 7x päivässä yhden tuotteen aina erikseen ..

Zinc

Muuten olis aika paljon ..

Vierailija
2/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Tosin riippuu elämäntilanteestasi. Minulla, yksinasuvalla, tulee sama määrä ehkä puoleen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon, ainakin omasta näkökulmasta, sillä itse tykkään viettää aikaa muulla tavoin, kuin käydä ostoksilla ja kaupoissa.

Jos 35 kauppakuittia kuukaudessa, niin olet käyttänyt melkoisen tuntimäärän elämästäsi pelkästään ostosten tekemiseen, joka on taas pois muista asioista, kun harvoin kaupassa käynti nostaa elämän iloa tai laatua.

Vierailija
4/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suunnilleen saman verran. Käyn melkein joka ilta puolen kilometrin päässä Salessa katsomassa, olisiko ilta-alessa jotain kivaa. Muutaman kerran kuukaudessa käyn sitten muissa kaupoissa ostamassa tuotteita, joita ei ilta-alesta saa, kuten kaurahiutaleita ja pakasteita. Viime kuussa kävin useita kertoja myös kirpparilla ja niistäkin pienistä ostoksista kertyi kuitteja.

Vierailija
5/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukaudessa yleensä 4 kuittia. Osaan mennä kauppaan siihen aikaan, kun lihat on alennuslaputettu ja ostankin usein kuukaudeksi kerrallaan pakkaseen. Olen sinkku sairaseläkkeellä oleva köyhä.

Vierailija
6/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee kuukaudessa ehkä yksi. Joskus voi olla ettei ollenkaan.

t. Toinen sinkku sairaseläkeläinen

Vierailija
7/7 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista pitää valita niin vähän.