Kenen julkkiksen kanssa et tulisi vapaa-ajalla toimeen? -peukutusketju
Kenen julkkiksen kanssa sinun olisi vaikea viettää vapaa-aikaa ja tuskin tulisitte juttuun? Yksi julkkis per viesti. Peukku ylös = samaa mieltä, itselläkin olisi vaikea olla. Peukku alas = en näe tässä mitään ongelmaa, tultaisiin juttuun.
Aloitan Sanna Marinilla. Ottamatta kantaa työhönsä, mutta hän on ilmeisen määrätietoinen ja vahvatahtoinen tyyppi muussakin elämässä. Tulisin jyrätyksi alta aikayksikön, kun olen herkempi, arvoni ja elämäntyyliin on pehmeämmät. Mietin myös, että siivousintoilijana Sanna ja sotkuisena tyyppinä minä olisimme ihan ääripäistä, en tiedä kummalla menisi ensin hermo. :D
Ap
Kommentit (19)
Eräs räppäri, jota voisi kutsua myös tekopyhimykseksi. Halveksin hänen käytöstään monessa asiassa, joten meillä olisi varmaan aika jäätävä tunnelma, kiitos minun. :D
Susanna Koski. Liian erilainen arvomaailma.
Mangobloggari. Arvomaailmat ei kohtaa.
Kimi Räikkösen kanssa ei varmaan paljon olisi yhteistä juttua, niin eri maailmoista oltaisiin.
En tiedä koska en tunne ketään julkkista.
Paleface. änkyrän näkönen jo olemukseltaan ja ilmeeltään.
Stefu. En jaksaisi katsoa huonokäytöksistä juoppoa.
Tiedän että Aitolehden kanssa vaikken ole tavannut. Minulle hän näyttäytyy henkilönä joka rakentaa aina sotatilanteen jonkun kanssa. Sen ihmistyypin anti minulle on nolla eikä hänkään minusta mitään polttoainetta liekkeihinsä saisi.
Niiden siviiliminä on todennäköisesti ihan toisenlainen kuin julkkisminä.
Janna Hurmerinta. En tule narsistien kanssa toimeen.
Mä en varmaan myöskään tulis Sanna Marinin kanssa kovin hyvin toimeen :DD Meille tulis riita, jos hän haluais kontrolloida mua kun itse en oo kontrollifriikki :D mulla on jo ton tyyppisiä ihmisiä elämässä, ja niiden kanssa on aik vaikee joskus :)
Tähän X:n paikalle voit lisätä kenen tahansa somevaikuttaja-missin nimen:
En tulisi toimeen X:n kanssa, koska hän keskittyisi ottamaan selfieitä ja pyytäisi muita kuvaamaan. Välillä X sisustaisi, meikkaisi lisää, joisi skumppaa ja kutsuisi tyttököörinsä kylään. Olen niin kaukana tuollaisesta elämäntyylistä kuin olla voi.