Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein rukoilet köyhien ja kärsivien puolesta?

Vierailija
04.07.2020 |

Heidän, jotka todella ovat hädänalaisia ja sairaita, eivätkä vain omaa egoaan ja htvknvointiaan pönkittäviä narsisteja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin, mutta pyrin tekemään hyväntekeväisyyttä ja siten auttamaan heitä.

Vierailija
2/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta aloitan kontemplatiivisen rukouksen saatesanoin: ota niiltä joilla liikaa on ja pitävät omastaan kiinni, anna niille jotka maailman kärsimystä kantavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun rukoilen.

Vierailija
4/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän auttamiseen menetelmiä, jotka tehoavat.

Vierailija
5/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän auttamiseen menetelmiä, jotka tehoavat.

Ei ole näyttänyt tehoavan. Kapiltalismissa ei ole sellaisia keinoja. Eikä ihmisyydessä ilman pyhyyttä. Me olemme _pahoja_.

Vierailija
6/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan rukoillut. Olen kyllä posmittanut joitakin rukouksia muitten kanssa, mutten ole oma-aloitteisesti rukoillut milloinkaan. 

Vierailija
7/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan rukoillut. Olen kyllä posmittanut joitakin rukouksia muitten kanssa, mutten ole oma-aloitteisesti rukoillut milloinkaan. 

Sama.

Lapsena olen pakosta luritellut ne perinteiset sika-rukoukset (jos sialtain en nousisi...) kotona ja koulussa, mutta muuten en ole rukoillut.

Vierailija
8/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Harjoitan myös kontemplatiivista rukousta. Kohdennan sen juurikin kärsivien ja vähäisempien puoleen.

Vierailija
9/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Lapsena olen pakosta luritellut ne perinteiset sika-rukoukset (jos sialtain en nousisi...) kotona ja koulussa, mutta muuten en ole rukoillut.

Heh, sika-rukoukset.  Minulta on joskus kysytty, että koska menetin lapsenuskoni. Ei minulla ollut lapsenuskoa koskaan. 

Vierailija
10/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen rukoilu on toki hyvä keino jos haluaa saada tunteen että on tehnyt jotain muiden hyväksi ilman että tekee mitään muiden hyväksi.

Vierailija
11/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
12/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein itse, ap? Auttoiko?

Vierailija
13/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen hädänalaisten nuorten miesten puolesta, mutten köyhien ja kärsivien VHM:n puolesta.

Vierailija
14/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, mutta olen joskus rukoillut yhden köyhyydessä elävän jännän miehen, jonka olisin halunnut, puolesta.

t.kristallikissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän