Vuoden hiipivät nopeasti mutta huomaamattomasti
Olen elänyt elämääni aina toiveikkaana että kohtaan sen elämäni naisen jossain kohtaa, vaikka hiljaista muuten olisikin. Sen jonka kanssa molemmat syvästi ensin ihastuisimme, ja sitten rakastuisimme. En ole vielä päässyt koskaan kokemaan tuollaista romanttista ihmissuhdetta.
Kun ensi vuonna täytän 35, ja olen sitten lähempänä neljää -kuin kolmeakymppiä, niin olen alkanut ymmärtää että tuo toivo taitaa olla kohdallani turhaa....Miksi minä olisin nyt jotenkin parempi saalis lähes keski-ikäisenä kuin esimerkiksi 25-vuotiaana?
Tuntuu kuin juuri äsken olisin ollut 23-vuotias, ja ystävieni kanssa vietimme paljon viikonloppuja yökerhoissa...Niin nopeasti aika vierähtää.
Jos minä en tuolloin 23-vuotiaana (lähes parhaimmillani) aktiivisena kohdannut kumppania, niin miten minä sen nyt tekisin? Kaikki tuollainen toiminta on lähipiiriltä loppunut, ja nykyään on hyvin kuollutta uusien naisten kohtaamisen osalta. Lähes jokainen kaverini on parisuhteessa.
Enpä olisi osannut kuvitella silloin että minusta tulee Ätmi
Kommentit (6)
Määrittelet nyt väärin sun ätmiyden. Ätminkäisen loppuosa -käinen tarkoittaa sitä, että olet viimeinkin kiemurtelemassa ulos sun ätmiydestä. Usko mua, koska puhun 23-vuoden kokemuksella elämästä:)
Moni on löytänyt vasta itsensä viisissäkymmenissä ja nauttii täysin siemauksin eläästään, jota on itse rakentanut koko ajan paremmaksi. Ota nyt se pää pois siestä p-stä. Taas todiste siitä, miten nuoruus ja tyhmyys kulkevat niin usein käsi kädessä. Ja jäärjetön itsesääli, jotta voi heittäytyä passiiviseksi uhriksi. Tätähän vauva tursuaa.
Mahtaakohan kysymyksessä olla pelkästään kohtaamisongelma? Eli ne tytöt, joita siellä yökerhoissa tapasit, eivät olleet sua varten. Ehkä sun tyyppinen tyttö olisi ollut enemmän mun kaltainen. Siis sellainen romanttinen kukkaistyttö, joka harrastaa taitoluistelua ja tanssia, eikä viihdy missään yökerhoissa:)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan kysymyksessä olla pelkästään kohtaamisongelma? Eli ne tytöt, joita siellä yökerhoissa tapasit, eivät olleet sua varten. Ehkä sun tyyppinen tyttö olisi ollut enemmän mun kaltainen. Siis sellainen romanttinen kukkaistyttö, joka harrastaa taitoluistelua ja tanssia, eikä viihdy missään yökerhoissa:)
Olen käynyt yökerhoissa, ja viettänyt myös elämää eri tyyleillä...Olen nähny paljon erilaisia ihmisiä.
Ja kyllä niissä yökerhoissakin nuorempana käy kaikenlaista porukkaa
Ei elämänkumppanin löytäminen ole ätmille helppoa
up