Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen paras musiikkivideo?

Vierailija
03.07.2020 |

Linkkejä saa laittaa! :)

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan The Power of Good-bye, koska Goran.

Vierailija
62/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruce Springsteen - Tougher Than the Rest. Bruce & Patty ja kaikki ne pariskunnat. Koskettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmajan Sydäntalvella. Tunnelmallinen, vahva, tyylikäs ja yhdellä otolla. Ja JP! Moni nainen haluaisi olla tuo mikki.

Vierailija
64/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink: Please Don’t Leave Me. Ei mitenkään kovin hauska pätkä, mutta ihan asiallinen.

Vierailija
67/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Kate Bush "Wuthering Heights" biisistä. kappale ei aukenen kuitenkaan kaikessa upeudessaan kuin niille, joka ovat lukeneen kirjan "Humiseva harju". Itse jouduin pakko-lukemaan kirjan lukiossa ja tekemään siitä esitelmän. kirjakaan ei oikein aukene nykylukijalle kuin vasta kun on tehnyt "läksynsä" viktorianisen ajan brittien luokkayhteiskunnasta. Jännä yhteensattuma oli että Emily Bronte kirjoitti kirjansa teini-ikäisenä ja Kate Bush teki kappaleensa saman ikäisenä, kummallakin oli sama syntymäpäivä mutta tietty jotain 100v. erolla. Kirja vaikutti mielestäni ahdistavalta ja jopa tylsältä, mutta tuo bushin kappale "räjäytti pankin".

Sitten pidän Nightwish "Ghost love score" live Waken 2013. Ehkä reagoiduin kappale youtubessa. Tai saman konsertin "song of myself". 

Kate Bushin Wuthering heights -video on kieltämättä karmaiseva mutta samalla jotenkin kiehtova.

Vierailija
68/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän taustaa:

keskustellaan vain tunnettujen laulujen sanoilla-ketjussa oli lyriikkaa, jossa purot pulputtivat. Mulle tuli mieleen puli puli ja niinpä hain biisejä. Tamilinkieliset biisit sitten sisältävät usein sanan puli joka tarkoittaa tamilin kielellä tiikeriä. Ketjun moderoija ei kuitenkaan hyväksynyt Puli -kappaleen lainaa, koska siinä oli myös sana v*ttu siis tamilin kieltä, ei suomea... tamilissa on näitä hienoja sanoja kuten pottu ja v'ttu ;D

Joo, mutta siis ihan vahingossa tämä Puli Puli löytyi ja on musiikillinen löytö, josta ei voi olla kuin onnellinen, miten näin musiikilleen totaalisesti omistautunutta porukkaa löytyy ihan sattumalta. Tämä on ehdottomasti huippu omalla tavallaan ja tästä tulee hyvä mieli ja välitön halu liittyä hevibändiin. Olen katsonut varmaan jo 20 kertaa ja aina vaan paranee. Ei voi olla hypettämättä :D Katsokaa ja kiitätte minua 2:32 myöhemmin ;D Koska heidät saadaan SUOMEEN???

Vierailija
70/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIMin right here in my arms kestää kyllä katselua, öhöm miten jumalainen Ville onkaan siinä joten myönnettäköön että ihan puhtaasti musiikillinen ei ole ehkä tämä valintani :D

Vierailija
71/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hozier - Take me to church

Vierailija
72/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saara aalto - when the sun goes down

Vierailija
73/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi visuaalisesti kaunis musavideo tässä.

Vieläpä kotimainen bändi, mutta tämä musiikki voi olla mammoille vähän liikaa :)

Vierailija
74/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on paskaa tässä, mutta video on mahtavan hieno

Vierailija
75/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
76/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki bändi on deep purple. Hyvä musiikki ei tarvi kuvaa. Ykskttäinen joka rulettaa on lemmy, rip. Olihan silläkin milloin mikäkin mötörhead kokoonpano mutta lemmy oli siinä se sydän, moottori jne. Paras musiikkivideo on kuitenkin kopiobiisi. Olen vain gigolo. Siinä on huumoria ja se mies osaa sekä laulaa että esiintyää .  Oikeat hevarit tietää kenestä puhun. 

Vierailija
77/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
79/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt pari mun TOP5-kärkeä, noissa on idea ja toisessa jopa huumoria:

Vierailija
80/139 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kate bushin video sensual world on kaunis ja keskiaika teemainen ,myös muut videot mielenkiintoisia. alkuaikojen vähän hupsuja, myöhemmät ihan hienoja.