Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klarna kysyy kuukausituloja

Vierailija
03.07.2020 |

Yritin tehdä ostoksen Klarnan laskulla (en siis kuukausimaksulla) ja eteen ponnahti ikkuna, jossa luki jotain tyyliin "ilmoitathan vielä kuukausitulosi ennen veroja". Siis mitä ihmettä? Koskaan en ole jättänyt yhtäkään maksua maksamatta Klarnalle, eikä mulla ole siellä myöskään avoimia maksuja.

Onko tämä joku uusi juttu, vai epäilevätkö maksukykyäni jostain syystä? En todellakaan ala ilmoittelemaan tulojani jollekin firmalle, pitäköön tunkkinsa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ilmeisesti ostoksen summasta. Itse kallein mitä laskulla ostellut on n. 300€.

Tuo kysely tuli kyllä ihan n. 153 euron ostokseenkin 😏

Vierailija
22/34 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat laskulla?

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat laskulla?

En ole ap, mutta minäkin valitsen lähes aina maksutavaksi Klarnan laskun. Tuo lasku lähtee vasta silloin kun toimituskin, mutta pankkikortilla joutuisin maksamaan heti. Muutaman kerran toimitus onkin kestänyt viikkoja ja olen perunut koko tilauksen. Kun maksutapana oli Klarnan lasku niin se oli sillä selvä, mitään ei oltu maksettu eikä tarvitse kysellä rahoja takaisin.

Usein Klarnan lasku on myös edullisin maksutapa, joskus ilman lisäkuluja tai esim noin 3-4 euroa. Postiennakko maksaa halvimmillaankin muistaakseni 6,90e.

Minun tulojani ei ole kyselty, en ole tosin muutamaan viikkoon tilannut mitään. Suurimmat Klarnan ostoni ovat olleet jotakin 1000e.

Vierailija
24/34 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää Klarnaa käyttäviä verkkokauppoja. Itse kierrän ne kaukaa koska Klarna ei välitä yksityisyydensuojasta.

Vierailija
25/34 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat laskulla?

En ole ap, mutta minäkin valitsen lähes aina maksutavaksi Klarnan laskun. Tuo lasku lähtee vasta silloin kun toimituskin, mutta pankkikortilla joutuisin maksamaan heti. Muutaman kerran toimitus onkin kestänyt viikkoja ja olen perunut koko tilauksen. Kun maksutapana oli Klarnan lasku niin se oli sillä selvä, mitään ei oltu maksettu eikä tarvitse kysellä rahoja takaisin.

Usein Klarnan lasku on myös edullisin maksutapa, joskus ilman lisäkuluja tai esim noin 3-4 euroa. Postiennakko maksaa halvimmillaankin muistaakseni 6,90e.

Minun tulojani ei ole kyselty, en ole tosin muutamaan viikkoon tilannut mitään. Suurimmat Klarnan ostoni ovat olleet jotakin 1000e.

Siis luottokortilla kannattaa maksaa verkkokaupoissa niin pystyt reklamoimaan jos jokin menee pieleen. Eikö sulla ole luottokorttia?

Vierailija
26/34 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokorttia kannattaa käyttää turvallisuussyistä.

Vierailija
27/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat laskulla?

Miksi ei? Tyhmäähän se on etukäteen maksaa, kun ei tiedä mitä saa.

Vierailija
28/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin siihen 10e.

Sincc

Vierailija
29/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat laskulla?

Siis luottokortilla kannattaa maksaa verkkokaupoissa niin pystyt reklamoimaan jos jokin menee pieleen. Eikö sulla ole luottokorttia?

On, mutta etkö sinä osaa lukea? Juuri yllä kerroin miksi klarnan lasku on kätevämpi kuin luottokortti jossa veloitus tapahtuu heti tilaushetkellä.

Vierailija
30/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottokorttia kannattaa käyttää turvallisuussyistä.

Ei kannata. 

Sincc

Ei rahallisesti, eikä turvallisuussyistä etenkään. Miten voit varastaa, kun maksaa vaan laskun. 

Ei mitenkään ..

Vierailija
31/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulojen määrän perusteella määritellään, kuinka paljon on mahdollista laskuille ostaa. Tämä siksi, että Klarna toimii laskuttajana niin monessa paikassa.

Vierailija
32/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin luottokorttini 3 vuotta sitten. 7e/kk x 12 = 84e /vuosi x 3

252e olen "säästänyt". 

Sincc

Siinä voi jo hävitä jonkun 50e tilauksen, ja vielä on parisataa voitolla ..

Isommat ostokset muutenkin tehdään kivijalasta niin, että saa tavarat mukaan. Ettei käy niinkuin jonkun Anttilan kanssa ..

Vierailija
33/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat laskulla?

Miksi kyselet?

Eri vastaa:

Minä ostan paljon verkkokaupoista. Jos on mahdollisuus maksaa Klarnalla niin maksan siten että on se 14pv maksuaikaa koska palautukset ovat siten yksinkertaisempia kun ei ole ehtinyt maksaa. Klarnan palautukset ja hyvitykset ovat sujuneet aina ongelmitta.

Vierailija
34/34 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin jos tarviin luottokorttia, niin ostan Prepaidin, tulee halvemmaksi ..

Sincc