Miten kerron vaimolleni?
Kuinka kerron vaimolleni että olen ottanut hänen nimissä pikavipin (3000)e pelivelkoihini joita en pysty maksamaan takaisin. Olen piilottanut perintäkirjeet noin kolmen kuukauden ajan. Onkohan tämä avioliiton loppu?
Kommentit (12)
Kuuleppas inzinööri, kyllä se taitaa olla loppu. Se liitto nimittäin, ja sinä helvetillisessä kusessa.
Kerro vaimollesi nopeasti. Älä pilaa toisen elämää enempää. Lähde menee. Hae apua peliongelmaasi. Ja maksa ne velat jotka on vaimosi nimissä.
Jos olet mies, maksat ne velat. Eihän sitten ole mitään ongelmaa.
Maksa heti, niin ei tapahdu mitään.
Jos rakastat vaimoasi niin kerrot heti! Vaikka se voisi tarkoittaa eroa! Hyvä ihminen, etkö ymmärrä, että vaimosi menettää luottotietonsa ja nyt summa on vielä niin pieni, että jos vaimollasi on vielä luottotiedot kunnossa voi saada pankista lainaa, jolla estää sen, että omat luottotiedot menee. Itse tekisin niin, joskin saattaisi olla, että laittaisin myös lusikat jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Naisetko eivät maksa velkojaan?
"Vaimoni, eikö se olekin niin että raha ei mene rakkauden edelle?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetko eivät maksa velkojaan?
Harvemmin....
Voisitko jo vihdoin ja viimein lopettaa nämä? Huoh, aikuinen nainen ja loputonta vaimopskaa päivästä toiseen 😑
En kerro mihin piilotin perintäkirjeet, sillä pelkään jääväni kiinni. Haluan kertoa vaimolleni itse tästä. Tiedän olevani tyhmä, mutta asia ahdistaa. Epäilen hänen epäilevän minua. Vaimoni on ollut viime aikoina etäinen ja hän lähti lasten kanssa eilen mökille. Mietin että voisin voittaa rahat vielä takaisin, mutta tiedän sen olevan suuri riski.
Ei suinkaan, mutta läheltä liipaisee. Paskanpuhuminen auttaa aina.