Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys varatuille naisille...

Vierailija
03.07.2020 |

Kun olette yksin tai ilman miestänne liikenteessä, niin vilkuiletteko miten paljon muita miehiä?
Olen tajunnut olevani todella huomionkipeä ja haluaisin että melkein jokainen vastaantuleva yhtään siedettävän oloinen mies huomaisi mut. Alan kävelemään hieman viekoittelevammin ja tulen jotenkin liian tietoiseksi jokaisesta eleestä ja ilmeestäni...kuulostaa tosi säälittävälle, tiedän. Mutta olen muutenkin sellainen että miehet saa mut tuntemaan itseni helposti tosi hermostuneeksi ja yritän jotenkin antaa hyvän vaikutelman itsestäni yms.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vilkuile. Ei ole tarvetta kun valitsee omansa hyvin.

Vierailija
2/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vilkuilen muitakin miehiä, vaikka omanikin on komea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, kuulostat säälittävältä. Ja lapselliselta.

Vierailija
4/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilen koko ajan :) Vilkuillaan myös toistemme seurassa (mies siis toki naisia) ja bongaillaan hyvännäköisiä toisillemme. Se on ihan luonnollista, että muutkin kiinnostaa.

Vierailija
5/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä bongailla yhdessä, varsinkaan kun miehen bongailut menivät ihan fyysisiin tekoihin asti ..

Vierailija
6/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sano että vilkuilen, mutta katson toki välillä ihmisiä, kaikenlaisia, miehiä, naisia ja lapsia ja tulee arvosteltuakin, mutta en todellakaan halua että kukaan katsoo minua. Vaikka olisin sinkku niin en haluaisi että minua jotenkin erityisesti katsottaisiin, se olisi aika vaivaannuttavaa.

Vierailija
7/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vilkuilen. Mutta vilkuilen kyllä naisiakin. Olen aika ujo ihminen, niin vaikea rentoutua ja unohtaa muut ihmiset. lisäksi jännitän sosiaalisia tilanteita ja erityisesti miehiä.

Vierailija
8/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vilkuile ja en piittaa miesten huomiosta.

Vierailija
9/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilen ja kuolaan, rakastan komeita miehiä. Omani on sellainen ja kiertoon en häntä laita, joten katseluksi ja kuolaamiseksi jää.

Vierailija
10/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä, varsinkin jos on jotain katseltavaa ;) suomessa miehiä on muutenkin vähemmän suhteutettuna naisiin

Vierailija
11/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama kuin tuolla yhdellä vastaajalla, että molemmat katselee aktiivisesti muitakin, kommentoidaan ja ihaillaan yhdessä ja tietty myös erikseen. Mies on poikkeuksellisen komea ja saa aina huomiota naisilta missä ikinä kulkeekaan, ja nauttii siitä. Flirttailee estottomasti myös minun seurassani (minua ei haittaa lainkaan). Minä olen enemmän harmaavarpunen ja saan harvoin huomiota, mutta toisinaan kun jaksan panostaa, olen ihan nätti, ja silloin toki saan huomiota enemmän, ja nautin siitä. Kun ollaan lähdössä esim. iltaa viettämään kaveriporukan kanssa, mies kannustaa laittautumaan tosi nätiksi ja flirttailemaan muille miehille. Varmaan omituista touhua tämä jonkun mielestä, mutta sama se meille on. Ei ole mitään mustasukkaisuusdraamoja ollut meillä koskaan.

Vierailija
12/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vilkuile, enkä ajattele että muut katselisivat minua. Liikun ulkona yleensä jossa tuulipuvussa lippis päässä, ei ole hirveästi katsottavaa.

Vierailija
13/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mielelläni kaikkea silmääni miellyttävää, ihmisistä arkkitehtuuriin. Oma mieskin on hyvin komea, eli onni on potkaissut. Huomiota en muilta miehiltä niinkään kaipaa.

Vierailija
14/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama kuin tuolla yhdellä vastaajalla, että molemmat katselee aktiivisesti muitakin, kommentoidaan ja ihaillaan yhdessä ja tietty myös erikseen. Mies on poikkeuksellisen komea ja saa aina huomiota naisilta missä ikinä kulkeekaan, ja nauttii siitä. Flirttailee estottomasti myös minun seurassani (minua ei haittaa lainkaan). Minä olen enemmän harmaavarpunen ja saan harvoin huomiota, mutta toisinaan kun jaksan panostaa, olen ihan nätti, ja silloin toki saan huomiota enemmän, ja nautin siitä. Kun ollaan lähdössä esim. iltaa viettämään kaveriporukan kanssa, mies kannustaa laittautumaan tosi nätiksi ja flirttailemaan muille miehille. Varmaan omituista touhua tämä jonkun mielestä, mutta sama se meille on. Ei ole mitään mustasukkaisuusdraamoja ollut meillä koskaan.

Kuulostaa jotenkin rasittavalta.

Vierailija
15/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies. En vilkuile enkä harrasta silmäpelejä muiden kanssa mutta sellainen ikävä piirre on että panen sivusilmällä aina tarkkaan merkille kuinka moni mies katsoo sen pienen nanosekunnin ajan pidempään minua. Vuosi vuodelta luku pienenee (olen nyt 47) ja miehet jotka perään katsovat, vanhenevat. Välillä panen kiusaantuneena merkille että joku tyylitajuton papparainen kehtaa tuijottaa. Hetken aikaa mietittyäni huomaan kuitenkin, että se ”papparainen” taitaakin olla ihan samaa ikäluokkaa kanssani.

Voi kyynel tätä naisena oloa.

Vierailija
16/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin rasittavalta.

No, onneksi sinun ei tarvitse elää sillä tavalla :)

Vierailija
17/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson itse ja nautin miesten huomiosta. Se on ihan luonnollista. Mies ei kuitenkaan saa katsella muita, koska miehillä on just se, että miettivät vain, kuinka haluaisivat panna kaikkia muita naisia.

Vierailija
18/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän katsomasta muita ihmisiä kun käyn kaupassa, lenkillä tms. Etenkin siksi, että mua katselee monet yli 30v miehet, varsinkin raksamiehet ja jotkut semialkkikset enkä yhtään tykkää niistä katseista. En ole mikään kaunotar, vaan reitevä, persevä, keski-ikäinen mamma.

Vierailija
19/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältän katsomasta muita ihmisiä kun käyn kaupassa, lenkillä tms. Etenkin siksi, että mua katselee monet yli 30v miehet, varsinkin raksamiehet ja jotkut semialkkikset enkä yhtään tykkää niistä katseista. En ole mikään kaunotar, vaan reitevä, persevä, keski-ikäinen mamma.

Minä olen 29-vuotias ja suomalaisille miehille näkymätön PAITSI ne Leksat ja Ranet jotka pyörii lähiAlepan kulmalla huomaa. Muuten perään on vain sellaiset etnisesti värisevät. Argh. Olisi NIIN Ihanaa jos joskus joku komea suomalainen mies noteeraisi olemassaoloni.

Vierailija
20/20 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän kiinnitän muihin miehiin huomiota sillä lailla. Toki joskus huomaan jonkun vilkuilevan mutten voi olla mitenkään varma minkälaisesta huomiosta on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan