Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako huomenna syödä lihapullia kun viimeinen käyttöpäivä tänään 3.7.2020?

Vierailija
03.07.2020 |

Tekis mieli syödä niitä huomenna mutta tuleeko vatsatauti?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 00.01 ne muuttuu myrkyllisiksi.

Vierailija
2/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne osaavat lukea paivitykset ja vaan odottavat sita minuuttia joka aiheuttaa vatsataudin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskaltaisin, ei ne varmaan miksikään mee. Jotain einespulliako, niissähän on kovat säilöntäaineet.

Vierailija
4/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen vastauksesta! t.ap

Vierailija
5/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viirapäänä et uskalla. Mistä näitä sikiää!

Pysäytä asunnon kaikki kellot!

Vierailija
6/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voi syödä.

Vierailija
7/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat olleet jääkaapissa koko ajan niin kyllä uskaltaa.

Vierailija
8/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kaluaa koirakin luuta vaikka kuinka kauan, eika siita minusta sille varsinaisia mahanpuruja tule.

Leijonat kyllä syö piemmmän saaliin saman tien, jos sikseen. Olen kuullut, ettei jäänyt kuin kengät, ja takki hattukin oli rikki.

Vierailija
9/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on säilytetty riittävän kylmässä, voi. Tosin haista ensin.

Vierailija
10/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos kissalle tai miniälle kelpaa, niin sitten voi syödä ihan hyvin. 

Vierailija
11/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi syödä, mutta kuumenna hyvin ensin. Pikku hetki mikrossa ei riitä, se vain kiihdyttää mikrobien tuotantoa. Pistä uuniin tai pannulle, kuumenna hyvin ja nauti!

Vierailija
12/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit syödä, ei ne vuorokaudessa miksikään mene. Pakko myöntää että itse mutustelin viime viikolla kolme päivää "vanhoja" lihapullia eikä mennyt maha sekaisin. :)

Vierailija
13/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit syödä, ei ne vuorokaudessa miksikään mene. Pakko myöntää että itse mutustelin viime viikolla kolme päivää "vanhoja" lihapullia eikä mennyt maha sekaisin. :)

Kuumentamattomana söin siis itse.

T. Sama

Vierailija
14/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Kaluaa koirakin luuta vaikka kuinka kauan, eika siita minusta sille varsinaisia mahanpuruja tule.

Leijonat kyllä syö piemmmän saaliin saman tien, jos sikseen. Olen kuullut, ettei jäänyt kuin kengät, ja takki hattukin oli rikki.

Koira on raadonsyöjä jolla on ihan pikkuisen voimakkaammat vatsahapot kuin ihmisellä... :D Siksi voipi syödä vaikka herkkupalaksi löytämäänsä paskaa ja juoda kuravettä, mutta kai nyt tajuat ettei ihminen voi niin toimia tai siltä henki lähtee.

Vierailija
15/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista, maista. Jos tuntemukset ok, voi syödä.

Vierailija
16/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan syö, kuolet siihen!!!

Vierailija
17/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule tuollaisesta vatsatautia, mutta kaverille en tarjoaisi. Tai ainakin kysyisin ensin, onko herkkävatsainen.

Vierailija
18/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi syödä mitään lihapullia, joissa on päivämäärä, eli eineslihapullia. Ties mistä lattialta lakaistusta teurasjätteestä ne on tehty. Lihapullat on äärettömän helppo tehdä itse.

Vierailija
19/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on raadonsyöjä jolla on ihan pikkuisen voimakkaammat vatsahapot kuin ihmisellä... :D Siksi voipi syödä vaikka herkkupalaksi löytämäänsä paskaa ja juoda kuravettä, mutta kai nyt tajuat ettei ihminen voi niin toimia tai siltä henki lähtee.

En minä niin sanonut, se oli huumoria.

Vierailija
20/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä sanoo aika hyvin. Itse joskus kypsennän hyvin lihaa ym. jos alkaa päiväys huolettaa ja ei halua hävikkiin laittaa, se antaa lisäaikaa, lämmitän sitten myöhemmin. Joskus vaan sattuu että on liikaa tavaraa jääkaapissa ja pakastimeen ei mahdu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme