Kertokaa hyviä ohjelmia Netflixistä!
Kertokaapa hyviä elokuvia ja sarjoja Netflixistä.
Kommentit (29)
No kerropa vähän minkätyylisestä tykkäät vaikka ensin.
Elite
La Casa De Papel
Soy Luna
Teen Wolf
Project Mc2
Riverdale
Miracles From The Heaven
Valehtelevat Viettelijät
Control Z
Greenhouse Academy
Siepattu
Aikalailla kaikki tyylit, ehkä eniten komedia ja draama.
Yllämainittu Teen Wolf on todella hyvä! Sopii hyvin myös vähän vanhemmillekin ihmisille. Itse en yleensä pidä scifistä, mutta tuo sarja on paras sarja, jonka olen ikinä katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla kaikki tyylit, ehkä eniten komedia ja draama.
Komediaakin on monenlaista. Jos brittikomedia iskee niin After life, IT porukka ja Derry Girls oli aika viihdyttäviä, ainakin omasta mielestä.
Unorthodox kertoo hasidinjuutalaisesta yhteisöstä, josta nuori nainen pakenee. Rahapaja, espanjalainen sarja rahapajan ryöstöstä ja espanjalaiseen tapaan kertoo enemmän muusta kuin itse ryöstöstä.
Komedioista IT Crowd on varmaan paras. Draamapuolella on todella heikko tarjonta.
Outlander
You
How to get away with murder
Crown
Omia suosikkeja ollut
Outlander (2 ekaa kautta, sitten valitettavasti lähti sarjan alamäki mutta tätä tapahtuu monissakin sarjoissa)
Dark (saksalainen scifi sarja. Yleensä en katso paljoa scifiä mutta tämä upposi)
Breaking Bad ja sen spin off Better Call Saul jotka kumpikin laatusarjoja
Juhlat - Russian doll
Orange is the new Black
You
Ja vanha nuoruuteni suosikki Gilmoren tytöt, jossa riittää katsottavaa pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Omia suosikkeja ollut
Outlander (2 ekaa kautta, sitten valitettavasti lähti sarjan alamäki mutta tätä tapahtuu monissakin sarjoissa)
Dark (saksalainen scifi sarja. Yleensä en katso paljoa scifiä mutta tämä upposi)
Breaking Bad ja sen spin off Better Call Saul jotka kumpikin laatusarjoja
Juhlat - Russian doll
Orange is the new Black
You
Ja vanha nuoruuteni suosikki Gilmoren tytöt, jossa riittää katsottavaa pitkäksi aikaa.
Siis millä tavalla Outlander meni alamäkeen? Sehän seuraa aika hyvin kirjan juonta, joten miten se voisi mennä alamäkeen tai edes ylämäkeen? Niin paksuja kirjoja on aika vaikea saada sopimaan niin vähäiseen määrään jaksoja.
Alexander Dreymon Alexander Dreymon ❤️
Elokuvat, joista itse pidin:
- Taso
- Scooby Doo 1 & 2
- Velvet Buzzsaw
- Hereditary
- Scary Stories to Tell in the Dark
- Scary Movie
The Originals sarja ihmissusi-vampyyrihybridien elämänmenosta
Mitä tyylilajia?