Match- kauanko odotat vastausta, ennen kuin poistat?
Kysymys otsikossa.
Kommentit (10)
Minäkään en poista ketään, ellei käyttäydy asiattomasti. Silloin poistan kyllä ja liukkaasti, ja aika matalalla kynnyksellä. Vastaamattomuus ei anna aihetta poistoon. Miehellä voi olla muuta tekemistä tai jo riittävästi juttuseuraa sillä hetkellä, tmv.
Jaa, mulla on 2viikon sääntö :D jos ei mitään reagointia siihen mennessä, niin pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en poista ketään, ellei käyttäydy asiattomasti. Silloin poistan kyllä ja liukkaasti, ja aika matalalla kynnyksellä. Vastaamattomuus ei anna aihetta poistoon. Miehellä voi olla muuta tekemistä tai jo riittävästi juttuseuraa sillä hetkellä, tmv.
Itse vastaisin kyllä jos kiinnostaa tarpeeksi. Vastaamattomuus kuvastaa ainakin itselleni, ettei kiinnosta tarpeeksi. Kuka jättää vastaamatta riittävän komealle/ kauniille?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en juuri ikinä poista ketään ellei nainen ole jotenkin asiaton tai treffit olleet ihan karmean huonot.
Jos ei vastaa niin jätän vain hänet sinne mätseihin.
Miten nainen voi olla asiaton?
Poistan vain huonosti käyttäytyvät. En poista niitäkään, joille en jaksa vastata. Poistakoon kukin itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en juuri ikinä poista ketään ellei nainen ole jotenkin asiaton tai treffit olleet ihan karmean huonot.
Esim nainen laittaa vaikka pelkästään sen kakka-emojin tai alkaa puhua heti seksin harrastamisesta tai alkaa valittamaan siitä että profiilini tulee liian usein vastaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim nainen laittaa vaikka pelkästään sen kakka-emojin tai alkaa puhua heti seksin harrastamisesta tai alkaa valittamaan siitä että profiilini tulee liian usein vastaan..
Ahaa. Kiitos selvennyksestä :) ilmiselvästi liian ruusuiset kuvat naisista yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Poistan vain huonosti käyttäytyvät. En poista niitäkään, joille en jaksa vastata. Poistakoon kukin itse itsensä.
Miksi et jaksa aina vastata? Kerro esimerkki. Eikö ole tarpeeksi hyvännäköinen vai mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et jaksa aina vastata? Kerro esimerkki. Eikö ole tarpeeksi hyvännäköinen vai mikä ongelma?
Jos juttu ei lähde kulkemaan luontevasti tai jos mies kirjoittaa tavalla, josta päättelen, että hän ei ole ihmisenä minulle sopiva. Koska matcheja tulee paljon, vastaan vain kiinnostavimmille eli niille, jotka kirjoittavat hyvin ja ovat parhaimman näköisiä.