voiko raskausoireet alkaa heti viikolla
kolme kun kiinnitys tapahtuu? vai seuraavalla viikolla? laskin että jos olisin niin olisi menossa 4 viikko. Mulla on rinnat/nännit todella kipeät ja alavatsassa omituinen olo. voihan toki menkatkin olla alkamassa mutta myös raskaus mahdollinen
Kommentit (7)
ok, onnittelut =) kai sitä voisi sitten testata itseki...
jep, sama täällä. rinnat kipeyty melkeinpä heti, ei muita oireita. menkkojen aikaan ei kipeydy.
Mulla tuli rinnat kipeeksi torstaina, kun sunnuntaina oli ollut yhdyntä. Tosi kuin vesi!
Joo, ja nämä on niitä samoja tyyppejä, jotka tuntevat vauvan liikkeet viikolla 9. Jeps aivan mahdollista ja jopa todennäköistä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:56"]
Joo, ja nämä on niitä samoja tyyppejä, jotka tuntevat vauvan liikkeet viikolla 9. Jeps aivan mahdollista ja jopa todennäköistä.
[/quote]
Vitonen ei ole tuntenut ennen viikkoja 18-20, joten se siitä teoriasta. Viisi raskautta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:56"]
[/quote]
Vitonen ei ole tuntenut ennen viikkoja 18-20, joten se siitä teoriasta. Viisi raskautta.
[/quote]
en tuntenu minäkään vauvan liikkeitä. tai tunsin, mutta en tajunnu että se on vauva. rinnat kun kipeyty en uskonu että oon raskaana vaikka mies niin epäili ja kovasti lasta yritettiin. nyt sen tajusi vasta jälkeenpäin ja se on ihan totta. toisten keho reagoi enemmän/nopeemmin kuin toisten, ei siitä tartte suuttua. t. nelonen
Itse plussasin juuri viime torstaina dpo 14, ja 3-4 päivää ennen alkoi rinnat kipeytymään todella paljon (normaalia enemmän) ja alavatsassa lievää menkkamaista jomotusta. Tuosta plussasta lähtien rinnat on kipeytyneet ihan mahdottomasti eikä ilman rintsikoita pysty enää olemaan, mutta kipuilu siis alkoi jo hyvissä ajoin ennen plussaa. Eli voi varmaan alkaa heti kiinnittymisen jälkeen.