Miten voisin ohjata vaimoani vaikuttamatta hinttarilta
Vaimoni hyväilyt rakastellessa ja suuseksissä keskittyvät oikeastaan vain ja ainoastaan sukupuolielimiini. Olisi todella mukava joskus tuntea hyväilyjä ympäri kehoa, kynsien uppoavan pakaroihin ja selkään tai hampaat kaulalle. Miten tähän voisi ohjailla vaimoa
1. loukkaamatta häntä (ettei tunne itseään huonoksi sängyssä)
2. siten , etten itse vaikuttaisi rakkaudenkipeältä runopojalta, vaan olisin se tosimies kuin ennenkin.
3. aktin aikana ilman mitään erillistä raastavaa parisuhdekeskustelua
Myös miesten samanlaisia kokemuksia kaivataan
TosiM33
Kommentit (5)
Sehän on ihanaa, kun mies uskaltaa sanoa, mitä haluaa ja muutenkin tarvitsisi molempien uskaltaa puhua.
Se, jos haluaa hellyyttä ei todellakaan tarkoita, ettei olisi se sama tosimies. Mä ainakin arvostan miestäni, joka toisinan ohjailee mua kuiskimalla korvaani rakastelun aikana tai kertoo muuten, kun jutellaan seksistä.
N24
Ei kukaan ole ajatustenlukija, ja siksipä kannattaa totutella puhumaan seksitoiveista, ainakin jos on kyse ihmisestä, jonka kanssa aikoo olla pidemmänkin aikaa. Ja se on vain mukavaa, kun toinen kertoo, mitä mukavaa toivoisi toisen tekevän.
Hinttarit harvoin kaipaa seksuaalisia tekoja naisilta :)
Voithan tehdä myös niin, että otat vaimosi käsistä kiinni ja ohjaat ne pakaroillesi kun rakastelette. Sittenhän voit siinä sanoa, että " laittaisitko kädet mun selän taakse" . Ja voit myös vaikka sanoa näin, että " kulta, seisoo se muutenkin, ei sun vain mun penistä/kullia (mitä sanaa nyt käytätkään) tarvitse kosketella" .
Sittenhän voit malliksi kosketella naistasi kuten haluaisit itseäsikin kosketeltavan.
Muuten, tuli vain mieleen, että jotkut satunnaiset seksikumppanini (siis miehet) ovat usein halunneet vain genitaalista kosketusta. Joten vaimosi on voinut saada sen harhakäsityksen, että muu koskettelu on miesten mielestä turhaa.
Pelatkaa sitä skesinoppa peliä eli molemmat keksivät 1-6 nopan jokaiselle luvulle toiveen sängyssä, toiveet laitetaan kuoreen ja kuoren päälle numero.
Eli kun sinä heität avaat hänen kuorensa ja toisin päin.
Varmasti hauska ja kiihottava peli!
(me kokeillaan ainakin ; )