Kuinka pitkä teiän pippeli on erektiossa ?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla pippeliä, mutta ostin alan liikkeestä sellaisen silikonisen, se on 16 cm.
Olis kiva jos olis 25 cm pitkä, mutta kun on vaan se 16-17. Olen sitä mieltä että parhaat orgasmit tulee naisille sieltä pimpsan yläosaa hieroessa sisältäpäin. Olen joskus joutunut runkkaamaan naista tunnin yhteenmenoon ja lukuisien orgasmien jälkeen on tullut valtava naisejakulaatio.
Joutunut? Poika se on saamista ja etuoikeus kun noihin hommiin pääsee ja tuollaista saa aikaiseksi!
Terminologiasi on pielessä. Minun pippelini on 10 cm. Kun siihen tulee erektio, se on kyr.ä ja pituus on 18, ympärys 14-15 cm, riippuu mistä kohdasta mittaa.
Pituuden mittaus on standardoitu. Viivotin pistetään peniksen päälle, painetaan häpyluuta vasten 90 asteen kulmassa vartaloon nähden ja mitataan kärjestä. Jos penis roikkuu alle 90 asteen kulmassa, autetaan kädellä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla pippeliä, mutta ostin alan liikkeestä sellaisen silikonisen, se on 16 cm.
Olis kiva jos olis 25 cm pitkä, mutta kun on vaan se 16-17. Olen sitä mieltä että parhaat orgasmit tulee naisille sieltä pimpsan yläosaa hieroessa sisältäpäin. Olen joskus joutunut runkkaamaan naista tunnin yhteenmenoon ja lukuisien orgasmien jälkeen on tullut valtava naisejakulaatio.
Sinä olet sitä mieltä, niinkuin miehenä? heh. asiantuntija siis naisen orgasmissa, mies!
Ei mene kuule montaakan hetkeä kun tulee ja ejakuloin ja saan sellaset orkut että pois tieltä..ei siinä mene kuin muutama minuutti kun sen oieasti osaa. Kiva silti että olet saanut aikaiseksi noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitä mieltä, niinkuin miehenä? heh. asiantuntija siis naisen orgasmissa, mies!
Ei mene kuule montaakan hetkeä kun tulee ja ejakuloin ja saan sellaset orkut että pois tieltä..ei siinä mene kuin muutama minuutti kun sen oieasti osaa. Kiva silti että olet saanut aikaiseksi noin!
Turpa kii! Ketään ei kiinnosta jonkun huaran mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii! Ketään ei kiinnosta jonkun huaran mielipiteet.
Juuri tuollaista odotinkin joltain kaltaiseltasi... Hah.. taas olin oikeassa miesten suhteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaista odotinkin joltain kaltaiseltasi... Hah.. taas olin oikeassa miesten suhteen. :D
Nii. Naiset on aina oikeassa. Vaikka mies olisi samaa mieltä kuin nainen niin vain nainen on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii. Naiset on aina oikeassa. Vaikka mies olisi samaa mieltä kuin nainen niin vain nainen on oikeassa.
No ei..siinä olet väärääss
ä
Minusta Lelon rabbit vibe on sopivan mittainen.
Lelo Ina. eli 13 senttiä menee sisälle ja muut muuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lelon rabbit vibe on sopivan mittainen.
Lelo Ina. eli 13 senttiä menee sisälle ja muut muuuhun.
Jo äitisi käytti sitä, ja voi sanoa, että vaikea on olla vikisemättä.