Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka vihaavat koiria?

Vierailija
03.07.2020 |

On siis aivan pelottavia monet niistä, minkä lisäksi vielä haukkuu ja lähtee juoksemaan perään, kun yleensä nämä ylimieliset omistajat pitävät niitä vapaana... Saa myös päivittäin kuulla koirien haukkumista ja ulvontaa kerrostaloissa. Poistuessa melua pakoon ulos; tulee kakkaläjä taas vastaan, ja toinen ja toinen... Huh huh....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan koiran vihaajia,, sellainen kertoo ihmisestä paljon...

Vierailija
2/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graftonn kirjoitti:

Koiraihmisten logiikka: "Kyllä mä voin pitää näitä koiria vapaana, koska mä tykkään niistä, niin kaikki tykkää niistä!".

Samalla idioottikoiraihmisten logiikalla voitaisiin täyttää suomen järvet haikaloilla, koska minä ainakin tykkään haikaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat mustia?

Vierailija
4/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graftonn kirjoitti:

Aina tuo sama vastaus ensimmäisenä jos joku arvostelee vähänkään koiria.

Minä en vihaa koiria, mutta monia koiranomistajia kyllä.

Vierailija
5/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei hyvää sanottavaa koirista.

Vierailija
6/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaat mustia?

Kyllä.

Vierailija
7/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mutta suhtaudun isoihin koiriin varauksella.

Vierailija
8/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooo en sanoisi että vihaan. Kyllä mä halun että eläin ei joudu kärsimään ja omistaja pitää sitä huolta Ym.

Mutta koiria en siedä, en halua koskea niitä enkä kestä kun ne tunkevat haistelemaan. Monen metrin väli kiitos.

En siedä koiranomistajia jotka eivät kerää ulosteita, lässyttävät murisevasta koirastaan ”ei se mitään tee”; antavat olla sääntöjen vastaisesti irrallaan lässyttäen samaa soopaa ”ei se mitään tee” ja typerimmät jopa selittävät kuinka heidän typerä koiransa ymmärtää puhetta ja olettavat että heihin voi suhtautua silti täyspäisinä kansalaisina.

Vierailija
9/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Olen kerrostalossa asuva koiranomistaja itsekin.

Omat ei hauku, ovat ulkoillessa kiinni ja jätökset kerään.

Monet muut koiranomistajat turhauttavat. Pilaavat kaikkien maineen.

Mielestäni saisi tulla kunnollinen koiravero tai vastaava. Tarkempi valvonta. Kaikille koirille joku merkki pantaan, että verot maksettu. Häirikkökoirat pois omistajiltaan.

Kannatan rajoituksia koiran pitoon, mutta vastaavasti myös esim. paremmat koirapuistot ja koiraystävällisiä uimarantoja.

Vierailija
10/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mutta en pidä koirista erityisemmin. Omistajat ei osaa kouluttaa niitä kunnolla vaikka se eläin vaatii sitä! antavat hyppiä päälle, nuolla naamaansa, ”ei se mitään tee” vähättely on myös tuttua. Minua puri lapsena koira jota ei pidetty kiinni. Välttelen koiria eikä se ole minun ajatukseni mukavasta lemmikistä. Toki jotkut on söpöjä, mutta koirat vaatii työtä.

Vierailija
11/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira, se haukkuu kaikille koirille.

Vierailija
12/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni saisi tulla kunnollinen koiravero tai vastaava. Tarkempi valvonta. Kaikille koirille joku merkki pantaan, että verot maksettu. Häirikkökoirat pois omistajiltaan.

Kannatan rajoituksia koiran pitoon, mutta vastaavasti myös esim. paremmat koirapuistot ja koiraystävällisiä uimarantoja.

Miksi minun maalla asuvan ja omalla tilallani koiria pitävän pitäisi maksaa koiraveroa? Ei koirilla ole edes pantoja kaulassa, mihin mitään merkkejä ripustelisin.

Vierailija
13/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa koiria, mutta montaa tolloa omistajaa kylläkin!! Niin monelta pitäs ottaa koira asap pois kun niitä ei osata kasvattaa. Hyökkivät haukkuen jalkoihin jne 🤬

Ehdottomasti joku koira-ajokortti pakolliseksi.

Vika on lähes aina siellä narun toisessa päässä, ei koirassa.

Vierailija
14/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noooo en sanoisi että vihaan. Kyllä mä halun että eläin ei joudu kärsimään ja omistaja pitää sitä huolta Ym.

Mutta koiria en siedä, en halua koskea niitä enkä kestä kun ne tunkevat haistelemaan. Monen metrin väli kiitos.

En siedä koiranomistajia jotka eivät kerää ulosteita, lässyttävät murisevasta koirastaan ”ei se mitään tee”; antavat olla sääntöjen vastaisesti irrallaan lässyttäen samaa soopaa ”ei se mitään tee” ja typerimmät jopa selittävät kuinka heidän typerä koiransa ymmärtää puhetta ja olettavat että heihin voi suhtautua silti täyspäisinä kansalaisina.

Joka tavusta samaa mieltä.

Vierailija
15/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Graftonn kirjoitti:

Minä en vihaa koiria, mutta monia koiranomistajia kyllä.

Sama.

T. Koiranomistaja

Vierailija
16/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä nyt joku koirienvihaaja vauhdissa, eikö tämä ole jo toinen koiravihamielinen aloitus tänään... 

Vierailija
17/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua edellinen kirjottaja joka ei siis siedä koiria. Kiitos että olet tuollainen fiksu ihminen, tiedän että teitä on varmasti paljon! Otatte selvää rodun ominaisuuksista ja koulutatte koiranne ja varmasti myös ymmärrätte että on ihmisiä jotka eivät halua koskea koiraanne.

Olen pahoillani että juuri noiden muiden koiranomistajien takia en pidä sinunkaan koirasta, kyllä ne kamalat omistajat oikeasti on pilanneet lopullisesti haluni olla koirien kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
18/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en sillä tavalla pidä koirosta, lähinnä omistajien takia. Yleensä nämä omistajat ovat koiriensa suhteen hyvin mustavalkoisia ja kuvittelevat että siitä omasta kullannupusta pitää jokainen vastaantulija ja naapuri. Kakkoja ei korjata, pissataan matoille ja sitten vain nauretaan kun vieras joutuu omassa asunnossaan matonkuuraustöihin tämän takia.