Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muumimukit rahaksi

Vierailija
03.07.2020 |

Onko kokemusta muumituptteiden myynnistä kyseiselle firmalle? Aika hitaasti tuntuvat hoitavan asian

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän miljoonien arvoinen taulukaan ole kuin kangasta puukehikon sisällä, jossa on värejä tietyssä järjestyksessä :D

Kiinassa painavat kangasta kolmessa vuorossa 0,50snt metri ja hullut suomalaiset ostavat sitten tauluja miljoonilla euroilla... you see the logic now?

Muumimuki hajoaa ainakin paljon helpommin kuin taulu. Yksi tipahdus lattialle, niin muki oli siinä. Taulu ei olisi moksiskaan. Korkeintaan lasikehys hajoaisi, mutta sen voisi uusia, se ei ole itse taulu. Itse en ainakaan maksais tuhansia jostain muumimukista. Koko ajan pitäis huolehtia ettei se pääse tipahtamaan tai kolhiintumaan

eri

Tuhansien tai kymmenien tuhansien arvoisia tavaroita ei käsitellä huolimattomasti. Pisti miettimään milloin olen itse viimeksi pudottanut mukin lattialle... no en koskaan. Tauluja mulla ei edes ole.

Kaapistakin voi tippua hylly, maanjäristys voi iskeä, kaappi kaatua, käydä lapsia tai lemmikkejä kylässä. Eikö yhtään stressaa?

Melko vilkas mielikuvitus, mutta esim. ei Suomessa tarvitse paljon maanjäristyksiä pelätä xD Ei todellakaan stressaa mainitsemasi keksimällä keksityt epätodelliset uhat.

Vierailija
22/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän miljoonien arvoinen taulukaan ole kuin kangasta puukehikon sisällä, jossa on värejä tietyssä järjestyksessä :D

Kiinassa painavat kangasta kolmessa vuorossa 0,50snt metri ja hullut suomalaiset ostavat sitten tauluja miljoonilla euroilla... you see the logic now?

Muumimuki hajoaa ainakin paljon helpommin kuin taulu. Yksi tipahdus lattialle, niin muki oli siinä. Taulu ei olisi moksiskaan. Korkeintaan lasikehys hajoaisi, mutta sen voisi uusia, se ei ole itse taulu. Itse en ainakaan maksais tuhansia jostain muumimukista. Koko ajan pitäis huolehtia ettei se pääse tipahtamaan tai kolhiintumaan

eri

Tuhansien tai kymmenien tuhansien arvoisia tavaroita ei käsitellä huolimattomasti. Pisti miettimään milloin olen itse viimeksi pudottanut mukin lattialle... no en koskaan. Tauluja mulla ei edes ole.

Kaapistakin voi tippua hylly, maanjäristys voi iskeä, kaappi kaatua, käydä lapsia tai lemmikkejä kylässä. Eikö yhtään stressaa?

Ei muutakuin muumimukit palasiksi jo ennakoivasti, niin ei kerkeä maanjäristys niitä hajottamaan xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä muumimukihamstraajat ei kyllä varmaan muuta ikinä. Liian suuri riski, että mukit hajoais muutossa. Muutossahan tuppaa hajoamaan kaikenlaista.

Vierailija
24/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ei muutakuin muumimukit palasiksi jo ennakoivasti, niin ei kerkeä maanjäristys niitä hajottamaan xD

Niin, tällä hetkellä kyllä on joku Venäjän pudottama pommi miljoona kertaa todennäköisempi kuin kunnon maanjäristys. Tai että joku sotilas vetää rynnäkkökiväärillä kaikki palasiksi. 

Vierailija
25/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä muumimukihamstraajat ei kyllä varmaan muuta ikinä. Liian suuri riski, että mukit hajoais muutossa. Muutossahan tuppaa hajoamaan kaikenlaista.

Käärii paksuun kuplamuoviin, ja pahvilaatikkoon, niin luulisi säilyvän ehjänä, jollei sitten jokin terävä lävistä koko pakettia tai muuttoauto aja sen lootan yli :D

Vierailija
26/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan maksaisi mitään vietnamilaisista posliinikupeista joihin on painettu jotain muumikuvia?

Ihan oikeasti nämä on halpoja bulkkituotteita, ulosmyyntihinta tehtaalta ei ole lähellekään 1€/muki

Voisin Suomessa maksaa ehkä 2-3€ jos kuva olisi hauska ja minulla ei olisi jo riittävästi kuppeja ja mukeja ennestään

Niin onko keräily sulle jotenkin tuntematon asia?

Onko sulle tosissaan niin uusi juttu että keräilytuotteista maksetaan joskus jopa tuhansia euroja..

Uskomatonta että näitä tynnyrissä kasvaneita vielä jostakin metsästä löytyy.

Saako ne keräilytuotteet jotenkin mukaan kun kupsahtaa? Mikä idea on keräilyssä?

Vierailija
27/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Saa askarteluun hyvälaatuista ja kivan väristä vitroposliinipalasta.

Vierailija
28/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa jostain muumimukista?

Vierailija
29/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mukien keräily loppu siihen,ku ahneus iski eli tuotanto siirrettiin sortomaihin.

Vierailija
30/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa jostain muumimukista?

Varmaankin maksaisin mikäli mukia pakosti tarvitsisin eikä kaupassa olisi muunlaisia.

Vierailija
31/41 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin reilu viikko sitten kyselyn kuvien kanssa 90-luvun Myystä kuvien kanssa. Vieläkään ei ole vastausta tullut.  Hinta heillä oli samalle mukille 249e.

Olisin myynyt 120 eurolla, mutta ei sitten. Aika hyvä kate olisi heille ollut. Tuommoiselle slovarifirmalle en uskaltaisi lähettää mitään ennen maksua.

Vierailija
32/41 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan maksaisi mitään vietnamilaisista posliinikupeista joihin on painettu jotain muumikuvia?

Ihan oikeasti nämä on halpoja bulkkituotteita, ulosmyyntihinta tehtaalta ei ole lähellekään 1€/muki

Voisin Suomessa maksaa ehkä 2-3€ jos kuva olisi hauska ja minulla ei olisi jo riittävästi kuppeja ja mukeja ennestään

Onko sulle tosissaan niin uusi juttu että keräilytuotteista maksetaan joskus jopa tuhansia euroja..

Saako ne keräilytuotteet jotenkin mukaan kun kupsahtaa? Mikä idea on keräilyssä?

Ei niitä keräillä kuolemaa varten, vaan elämän piristykseksi. Jos tykkää joistain esineistä, miksei niitä saisi keräillä?

Vierailija
33/41 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on Finmug, tosin heillä on selkeästi esillä hinnasto paljonko maksavat.

https://www.finmug.fi/ostamme-muumimukeja

Vierailija
34/41 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimuumit papaksi... muumikupit pahaksi... no ei sattunut vieläkään oikein...

Vierailija
35/41 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräilytuotteita on vain niin kovin monenlaisia. Jos jotain mukeja tuotetaan miljoonia kun on havaittu niistä tulleen hittituote, niin uskotko todella niihin sijoittamisen kannattavan? Jostakin vanhasta mukista voi toki saada myydessään vähän voittoakin, mutta että muumimukeilla joku rikastuisi... 🤣

Vierailija
36/41 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräilytuotteita on vain niin kovin monenlaisia. Jos jotain mukeja tuotetaan miljoonia kun on havaittu niistä tulleen hittituote, niin uskotko todella niihin sijoittamisen kannattavan? Jostakin vanhasta mukista voi toki saada myydessään vähän voittoakin, mutta että muumimukeilla joku rikastuisi... 🤣

Turhaanko museot ja taidenäyttelyt rakentavat kalliita turvajärjestelmiä taulujen varalle, nehän ovat vain pala halpaa kangasta puukehyksissä...

Vierailija
37/41 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin juuri kaikki muumituotteeni, joita oli paljon. Olin erittäin tyytyväinen saamaani hintaan ja todella hyvä kun hakivat ja pakkasivat :) Todella iso vaiva olisi ollut laittaa jokaisesta tuotteesta ilmoitukset, toimittaa tavarat jne. Sain tarjouksen viikonlopun jälkeen maanantaina kahdessa päivässä ja alle viikossa tavaratkin oli noudettu. Rahat näkyivät välittömästi minun tililläni. Erittäin mukava ja luotettavaa toimintaa. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
38/41 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaanko museot ja taidenäyttelyt rakentavat kalliita turvajärjestelmiä taulujen varalle, nehän ovat vain pala halpaa kangasta puukehyksissä...

Jonkun maailmankuulun maalarin taidokkaasti maalaama taulu on hiukan eri asia kuin kehitysmaassa orjatyövoimalla valmistettu bulkkimuki, jonka valmistushinta on jotakin kymmeniä eurocenttejä/kpl. Jos et oikeasti näe eroa näiden välillä, niin en valitettavasti voi auttaa.

Vierailija
39/41 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusissa muumimukeissa aina tarra?

Vierailija
40/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tarjouksen heiltä, sillä oma kokoelma ei enää miellyttää. Kokoelma on noin 1.600€-2.100€ arvoinen. Kaikki täydellisessä kunnossa, tarrallisia ja tietenkin käyttämättömiä. Ymmärrän toki että heillä on yritys, mutta ne myydään marginaaliverolla eteenpäin eli veroja/alveja tulee ainoastaan voitosta. Mutta, ymmärrän toki että ne tartte tehdä voitto, en silti hyväksynyt heidän tarjous joka oli just alle 900€. Se oli aivan liian alhainen mulle.