Muumimukit rahaksi
Onko kokemusta muumituptteiden myynnistä kyseiselle firmalle? Aika hitaasti tuntuvat hoitavan asian
Kommentit (41)
itse harkitsen myyntiä sille firmalle mutta en ole varma.
Mä laittaisin toriin tai facebook kipparille myyntiin, pitää vaan olla jotain tietoa mistä mukista maksetaan ja minkä verran.
Vähän hitaasti vastailevat viesteihin, mutta hoitavat asiat kyllä. Olen myynyt ja ostanut useamman kerran, tavannut pitäjät kasvotusten, luotettava firma. :)
Ehkä muumimukihype alkaa olla jo menneen talven lumia.
Miksi kukaan maksaisi mitään vietnamilaisista posliinikupeista joihin on painettu jotain muumikuvia?
Ihan oikeasti nämä on halpoja bulkkituotteita, ulosmyyntihinta tehtaalta ei ole lähellekään 1€/muki
Voisin Suomessa maksaa ehkä 2-3€ jos kuva olisi hauska ja minulla ei olisi jo riittävästi kuppeja ja mukeja ennestään
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan maksaisi mitään vietnamilaisista posliinikupeista joihin on painettu jotain muumikuvia?
Ihan oikeasti nämä on halpoja bulkkituotteita, ulosmyyntihinta tehtaalta ei ole lähellekään 1€/muki
Voisin Suomessa maksaa ehkä 2-3€ jos kuva olisi hauska ja minulla ei olisi jo riittävästi kuppeja ja mukeja ennestään
Niin onko keräily sulle jotenkin tuntematon asia?
Onko sulle tosissaan niin uusi juttu että keräilytuotteista maksetaan joskus jopa tuhansia euroja..
Uskomatonta että näitä tynnyrissä kasvaneita vielä jostakin metsästä löytyy.
Itse myin kesällä heille. Sain mieleiseni hinnan ja hakivat tuotteet kotoa! Ei siis tarvinnut pakata. Maksoi hakiessa summan tilille. Ei mitään valittamista.
Ei taida bisnes oikein luistaa jos täytyy tänne "keskusteluja" luoda?
Rikkoivat tahallaan osan astioista ja toiminta hidasta. Maksua pitää pyydellä erikseen. Aivan alihintaisia tarjouksia tekevät milloin milläkin selityksellä. Räkä valuu pojilla Aurajokeen asti, jonneilla noussut kusi päähän. En suosittele! Älkää ainakaan arvomukeja myykö tätä kautta!
Aika alhaista hintaa näyttävät tarjoavan. Jokainen ymmärtää, että yrityksen pitää maksaa verot ja tienatakin, mutta luulisi, että edes puolet jälleenmyyntiarvosta tarjoavat. Minulle lähettivät todella alhaisen naurettavan tarjouksen. Kuka nyt heille huvikseen satoja euroja lahjoittaisi, kannattaa mieluummin itse myydä. Huuto- ja panttiliikkeistäkin saa paljon paremman hinnan. Ihmettelen, kuka tonne noin halvalla mitään myy? Varsinkin arvomukien ym. kohdalla varoisin tätä putiikkia, myyjän on syytä olla todella hintatietoinen, muuten menee lahjoituksen puolelle. Ahneella on jokaisen tietämä loppu, tilanteen pitäisi olla win-win ei niin että alihinnalla ostetaan ja ylihinnalla myydään. No good.
Mie sain omistani mielestäni kelpo hinnan. Laskin että olisin 400 saanut yksitellen myymällä ja tarjosivat 275,, Ei oo miun aikani arvoista laatia tori ilmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin Suomessa maksaa ehkä 2-3€ jos kuva olisi hauska ja minulla ei olisi jo riittävästi kuppeja ja mukeja ennestäänNiin onko keräily sulle jotenkin tuntematon asia?
Onko sulle tosissaan niin uusi juttu että keräilytuotteista maksetaan joskus jopa tuhansia euroja..
Uskomatonta että näitä tynnyrissä kasvaneita vielä jostakin metsästä löytyy.
Ajattelee varmaan samalla lailla kuin moni muukin. Ne ovat astioita, ei mitään kansallisaarteita. Tehtaat tekee vinkuintiassa kolmessa vuorossa ja hullut suomalaiset ostavat.
Ne ovat tavallisia astioita. Astioita. Mitä välii!
Eihän miljoonien arvoinen taulukaan ole kuin kangasta puukehikon sisällä, jossa on värejä tietyssä järjestyksessä :D
Kiinassa painavat kangasta kolmessa vuorossa 0,50snt metri ja hullut suomalaiset ostavat sitten tauluja miljoonilla euroilla... you see the logic now?
Vierailija kirjoitti:
Aika alhaista hintaa näyttävät tarjoavan. Jokainen ymmärtää, että yrityksen pitää maksaa verot ja tienatakin, mutta luulisi, että edes puolet jälleenmyyntiarvosta tarjoavat. Minulle lähettivät todella alhaisen naurettavan tarjouksen. Kuka nyt heille huvikseen satoja euroja lahjoittaisi, kannattaa mieluummin itse myydä. Huuto- ja panttiliikkeistäkin saa paljon paremman hinnan. Ihmettelen, kuka tonne noin halvalla mitään myy? Varsinkin arvomukien ym. kohdalla varoisin tätä putiikkia, myyjän on syytä olla todella hintatietoinen, muuten menee lahjoituksen puolelle. Ahneella on jokaisen tietämä loppu, tilanteen pitäisi olla win-win ei niin että alihinnalla ostetaan ja ylihinnalla myydään. No good.
Myin aika monta muumimukia heille ja jokaisesta tarjosivat ihan käypä hinnan.
Oletkohan nyt itse ihan perillä hinnoista?
Vierailija kirjoitti:
Eihän miljoonien arvoinen taulukaan ole kuin kangasta puukehikon sisällä, jossa on värejä tietyssä järjestyksessä :D
Kiinassa painavat kangasta kolmessa vuorossa 0,50snt metri ja hullut suomalaiset ostavat sitten tauluja miljoonilla euroilla... you see the logic now?
Muumimuki hajoaa ainakin paljon helpommin kuin taulu. Yksi tipahdus lattialle, niin muki oli siinä. Taulu ei olisi moksiskaan. Korkeintaan lasikehys hajoaisi, mutta sen voisi uusia, se ei ole itse taulu. Itse en ainakaan maksais tuhansia jostain muumimukista. Koko ajan pitäis huolehtia ettei se pääse tipahtamaan tai kolhiintumaan
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumimuki hajoaa ainakin paljon helpommin kuin taulu. Yksi tipahdus lattialle, niin muki oli siinä. Taulu ei olisi moksiskaan. Korkeintaan lasikehys hajoaisi, mutta sen voisi uusia, se ei ole itse taulu. Itse en ainakaan maksais tuhansia jostain muumimukista. Koko ajan pitäis huolehtia ettei se pääse tipahtamaan tai kolhiintumaan
eri
Tuhansien tai kymmenien tuhansien arvoisia tavaroita ei käsitellä huolimattomasti. Pisti miettimään milloin olen itse viimeksi pudottanut mukin lattialle... no en koskaan. Tauluja mulla ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Tuhansien tai kymmenien tuhansien arvoisia tavaroita ei käsitellä huolimattomasti. Pisti miettimään milloin olen itse viimeksi pudottanut mukin lattialle... no en koskaan. Tauluja mulla ei edes ole.
Kaapistakin voi tippua hylly, maanjäristys voi iskeä, kaappi kaatua, käydä lapsia tai lemmikkejä kylässä. Eikö yhtään stressaa?
Sain ihan hyvän hinnan ja noudettiin kotoa. Rahat laitettiin tilille. Varmaan saisi enemmän jos myisi erikseen, mutta en jaksa sellaista.
Hidasta on toiminta. Tarjoukset sai nopeasti mutta tuotteiden toimittamisen jälkeen ei olekaan kuulunut enää mitään