Loukkaantuisitko jos saisit seuraavat asiat kumppaniltasi vuosipäivälahjaksi?
Ruksaa ne, joista loukkaantuisit
[ ] Alle 100€ koru
[ ] Kukkakimppu
[ ] Suklaarasia
[ ] Alusvaatteet seksikaupasta
[ ] Imuri
[ ] Kumppanin eksältä jäänyt vaate
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Lahjakortti kauneushoitolaan
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Pelkkä halaus ja suukko ja hyvän vuosipäivän toivotus
[ ] Korkokengät
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku
Voit myös kirjoittaa, miten reagoisit mihinkin lahjaan.
Kommentit (41)
[ ] Alle 100€ koru
[ ] Kukkakimppu
[ ] Suklaarasia
[x] Imuri
[x] Kumppanin eksältä jäänyt vaate
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Korkokengät
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukk
[x] Imuri
Imuri, jos se on tarkoitettu vain minulle käytettäväksi... eikä meidän yhteiseen kotiin ja käyttöön, sovitusti. Exän vaate, kuka hullu sellaisen "lahjan" antaa
[ ]Alle 100€ koru
[ ] Kukkakimppu
[ ] Suklaarasia
[* ] Imuri (jos nyt en sellaista olisi vartavasten toivonut)
[* ] Kumppanin eksältä jäänyt vaate
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Korkokengät
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku (Tästä en loukkaantuisi mutta ihmettelisin etteikö mies muka tiedä että inhoan niitä hirvityksiä)
Vierailija kirjoitti:
[ ] Alle 100€ koru
[ ] Kukkakimppu
[ ] Suklaarasia
[x] Imuri
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Korkokengät
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukk
tämä
Muista tykkäisin paitsi exän vaatteesta suuttuisin. Jos minua olisi kuunnellut ja mies olisi miettinyt mistä tykkäisin ja mitä tarvitsisin. Yhteen väliin imuri olisi ollut huippulahja. Nyt sanoisin suoraan etten tarvi. Korkokenkiäkään en tarvi, mutta jos sellaiset saisin ja olisivat hyvät niin joku päivä voisin tarvita.
Näin 20v jälkeen loukkaantuisin jutuista joita en käytä (käsilaukku, koru, korkkarit tms) eli toinen ei vieläkään joko tuntisi minua tai haluaa toisenlaisen kumppanin. Exän vaate on kanssa aika karu, jopa syy välittömään eroon.
Me on menty tuolla pusulinjalla, jos nyt mitään vuosipäiviä vietetäkään. Pitäiskö sen olla tapaamisen, seurustelupäätöksen vai yhteenmuuttamisen vuosipäivä?
Antaako aikuiset ihmiset oikeasti vuosipäivälahjoja toisilleen?
En loukkaantuisi noista mistään, olisin mistä tahansa tosi hämmästynyt, kun ei ole ollut meillä tapana. (Paitsi että nyt kun tarkistin listan, niin siellähän on halaus ja suukko sekä vuosipäivän toivotus. Se riittää erinomaisesti.)
Jos ap:lla on tapana loukkaantua lahjoista, niin kehotan sopimaan kumppanin kanssa, että lahjoja ei enää hankita, vaan vietetään mukavaa aikaa yhdessä tms.
[ ] Alle 100€ koru
[x] Kukkakimppu - en pidä leikkokukista, olen luonnonsuojelijahörhö. Viherkasvi tämän tilalle
[ ] Suklaarasia
[ ] Imuri
[x] Kumppanin eksältä jäänyt vaate - ei lainkaan minun tyyliäni (exä oli gootti ja vaatteet sen mukaisia)
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Korkokengät
[x] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku - tietää, etten halua olla kävelevä mainos ja että rahat pitää käyttää paremmin kuin tällaiseen
Kaikki muu ok paitsi imuri ja exän vaate. Ehkä toi vuittonin laukku tuntuisi myös pahalta kun ei oo yhtään tyyliäni (jos siis olis sellanen logoversio) ja olis kurjaa jos mies ei sitä tajua. Kaikki muut täysin jees! En kyllä koe että vuosipäivää kauheasti tarvis juhlistaa joka vuosi, eikä ainakaan millään lahjoilla.
Exän vaate - tää olis outo
Seksikaupan alusasu - en pitäisi
En varsinaisesti loukkaantuisi mistään, mutta kokisin jotkin lahjat tarpeettomiksi.
[ ] Alle 100€ koru -> En tarvitse enempää koruja, en kalliita enkä halpoja, koska minulla on niitä jo tarpeeksi.
[ ] Kukkakimppu -> Tämä olisi ihan kiva.
[ ] Suklaarasia -> Tämä olisi vielä kivempi.
[ ] Alusvaatteet seksikaupasta -> Todennäköisesti jäisi käyttämättä, koska mies ei ole ikinä onnistunut ostamaan minulle sopivan kokoisia alusvaatteita.
[ ] Imuri -> Kyllä kiitos, vanha alkaa jo vedellä viimeisiään.
[ ] Kumppanin eksältä jäänyt vaate -> Tämä on mahdotonta, koska miehellä ei ole ollut eksiä, olemme toistemme ensimmäiset puolisot.
[ ] Ravintola-illallinen -> Sopii mainiosti.
[ ] Lahjakortti kauneushoitolaan -> Eiköhän tulisi käytettyä.
[ ] Pelkkä kortti -> No joo, ihan kiva, mutta en minä mitään pelkällä kortilla tee. Saman toivotuksen voi esittää suullisesti.
[ ] Pelkkä halaus ja suukko ja hyvän vuosipäivän toivotus -> Kiitos samoin.
[ ] Korkokengät -> Nuo seksialusvaatteet vielä ymmärtää, mutta tämä alkaisi jo vähän ihmetyttää. Mistä ihmeestä mies olisi saanut päähänsä mennä korkokenkäostoksille?
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku -> Tästä ehkä saisi vähän kuulla. 500€ käsilaukkuun olisi minusta jo aika älyvapaa idea. Mieluummin laittaisi sen 500€ vaikka ylimääräiseen lainanlyhennykseen.
[ ] Alle 100€ koru
[ ] Kukkakimppu
[ ] Suklaarasia
[X ] Alusvaatteet seksikaupasta // Ei olisi mun juttu
[ X] Imuri
[X ] Kumppanin eksältä jäänyt vaate
[ ] Ravintola-illallinen /// JA?
[X ] Pelkkä kortti
[ X] Pelkkä halaus ja suukko ja hyvän vuosipäivän toivotus
[ ] Korkokengät
[ X] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku // En tykkää Vuittonin laukuista. Olisin hämmästynyt, jos kumppani ei olisi huomannut tai olisi tullut puheeksi, että käytän aina Longchampin laukkuja. Vuittonit on pääasiassa mauttomia.
[ ] Alle 100€ koru
[ ] Kukkakimppu
[ ] Suklaarasia
[x] Imuri
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Korkokengät
[x] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku
Oikeasti en kaipaa mitään muuta kuin halauksen ja suukon.
Vierailija kirjoitti:
[ ] Alle 100€ koru
[x] Kukkakimppu - en pidä leikkokukista, olen luonnonsuojelijahörhö. Viherkasvi tämän tilalle
[ ] Suklaarasia
[ ] Imuri
[x] Kumppanin eksältä jäänyt vaate - ei lainkaan minun tyyliäni (exä oli gootti ja vaatteet sen mukaisia)
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Korkokengät
[x] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku - tietää, etten halua olla kävelevä mainos ja että rahat pitää käyttää paremmin kuin tällaiseenVoit myös kirjoittaa, miten reagoisit mihinkin lahjaan.
Mene mun kanssa naimisiin.
M39
[x] Alusvaatteet seksikaupasta
[x] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku
Seksikaupan alusvaatteet ei mun juttu enkä usko että sopivaa ja istuvaa yläosaa etenkään löytyisi. Jos saisin lahjaksi kohta 15 vuotta säilytettyjä eksän vaatteita saattaisin juosta lujaa pakoon. LV:n laukut eivät myöskään ole makuuni ja olisin pettynyt jos mies ei sitä muistaisi.
[ ] Alle 100€ koru - kumppanini tietää, etten käytä koruja eikä hän ikimaailmassa toisi minulle sellaista
[ ] Kukkakimppu- hyvä vuosipäivälahja, tosin arvostan ruukkukasveja tai puutarhaan istutettavia taimia enemmän ja kumppanini tietää sen
[ ] Suklaarasia - saan monta kertaa vuodessa kun on joku merkkipäivä (ystävänpäivä, naistenpäivä, nimipäivä, kuukausipäivä, lomallejäämispäivä...)
[ ] Alusvaatteet seksikaupasta - kumppanini ei yrittäisikään osata ostaa sopivan kokoisia alusvaatteita mistään kaupasta
[ ] Imuri - en usko, että hänellä kävisi mielessäkään ostaa minulle imuria. Hän on meillä se, joka imuroi.
[ ] Kumppanin eksältä jäänyt vaate - miksi hän olisi sellaisen säilyttänyt ja antaisi minulle?
[ ] Ravintola-illallinen - inhoan sanaa "illallinen" koska useimmiten kyse on ihan vain päivällisestä tai "ulkona syömisestä". Emme käy fine dining -paikoissa illallisilla.
[ ] Lahjakortti kauneushoitolaan - en osaisi kuvitella kumppanini haluavan laittaa rahaa kauneushoitoihin
[ ] Pelkkä kortti - ajatuksella valittu tai itse tehty kortti on oikein hyvä vuosipäivälahja
[ ] Pelkkä halaus ja suukko ja hyvän vuosipäivän toivotus - näitä harrastamme kuukausipäivinä, vaikka niitä on kertynyt jo useita kymmeniä
[ ] Korkokengät - kumppanini ei ymmärrä, miksi naiset käyttävät korkokenkiä, joten en osaa kuvitella että hän hankkisi sellaiset lahjaksi
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku - täysin vieras ajatus meille molemmille
Sain exän huivin alkuvaiheessa ja se oli ihan okei, kiva huivi. Ei se mikään lahja ollut eikä vuosipäivä. Imurinkin olen saanut, rikkaimurin, muttei sekään ollut lahja. Todella mieleen kumminkin, kun ennen sitä aina hilautin miehellä meidän varsinaista imuria hankaliin paikkoihin.
Mainitun käsilaukun hintaiset lahjat valitaan meillä yhdessä ja 500:lla saisi paljon kivempia asioita.
Seksialusvaatteet lähinnä naurattaisivat eikä taastusti olisi sopivat.
Kaikki muut olisivat kivoja paitsi nuo korkokengät, joita en kuitenkaan käyttäisi paskojen jalkojen takia ja mies tietää sen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
] Alle 100€ koru En käytä koruja joten ihmettelisin lahjaa
[ ] Kukkakimppu Oikein kiva
[ ] Suklaarasia Oikein kiva myös
[ ] Alusvaatteet seksikaupasta En tykkäisi, mutten nyt loukkaantuisikaan
[ ] Imuri Mikä ettei, ellei kyseessä ole selkeästi joku "Siivoa akka" pilailulahja
[* ] Kumppanin eksältä jäänyt vaate Ei kai kukaan olisi niin tyhmä että antaisi sellaisen??
[ ] Ravintola-illallinen Oikein kiva
[ ] Lahjakortti kauneushoitolaan Riippuu vähän mitä kaikkea sieltä saa, en ole koskaan käynyt
[ ] Pelkkä kortti Kelpaa
[ ] Pelkkä halaus ja suukko ja hyvän vuosipäivän toivotus Kelpaa
[ ] Korkokengät Käytän vain harvoin juhlissa ja minulla on tarkka maku niin todennäköisesti hukkaan menisi jos ei ole kuitti tallessa
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku Olisin todella kummissani ja kysyisin loukkaantuuko mies, jos palauttaisi sen ja lähdettäisiin sillä rahalla vaikka yhdessä johonkin pikku reissuunOlemme olleet naimisissa pian 18 vuotta.
] Alle 100€ koru
[ ] Kukkakimppu
[ ] Suklaarasia
[ ] Imuri
[ ] Kumppanin eksältä jäänyt vaate
[ ] Ravintola-illallinen
[ ] Pelkkä kortti
[ ] Korkokengät
[ ] Louis Vuittonin 500€:n käsilaukku