Olen nyt jonottanut TE-palvelun numeroon 20 minuuttia. Tulee hintoihin
Saa nähdä kuinka käy. Olisi rikos jos ei ketään olisikaan paikalla vastaamassa.
Kommentit (15)
Laita yhteydenottopyyntö Oma asioinnin kautta.
Mikset mene mol.Fi oma asiointi - palveluun ja varaa soittopyyntöä sitä kautta? Te-toimistosta soittavat sinulle.
Ei sinne oo mitään järkeä itse soittaa, kun asiasi ei etene ollenkaan. Laita soittopyyntö, niin sulle soittaa henkilö, jolla on jotain tietämystä sun ongelmasta.
Arvaa mitä ne tekee siellä tähän aikaan perjantaina? Syö kampanisua, juo kahvia ja nauraa sille vilkkuvalle valolle siinä puhelimen taulussa, joka olet sinä jonottamassa sinne.
Mulla kesti yli kuukausi ennenkuin soittopyyntööni vastattiin. Älä pidättele hengitystä odotellessasi.
Kerran jonotin suunnilleen tunnin ja hinnaksi tuli jotain 20 e - että sellasta köyhien kyykytystä...
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene mol.Fi oma asiointi - palveluun ja varaa soittopyyntöä sitä kautta? Te-toimistosta soittavat sinulle.
Mol.fi?
Ja ihan turha soittaa, koska puhelimeen vastaa lopulta henkilö, joka ei tiedä/ymmärrä asioistasi mitään ja pyytää olemaan yhteydessä asioitasi hoitavaan henkilöön.
Nopeasti et saa sieltä mihinkään vastausta.
Muutenkin siellä on töissä liikaa osaamattomia virkailijoita, jotka ihan avoimesti myöntävät, etteivät osaa ja ymmärrä, mutta eivät myöskään selvitä asioita.
Ja palvelu on aivan liian hidasta nykyajan maailmaan suhteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Kerran jonotin suunnilleen tunnin ja hinnaksi tuli jotain 20 e - että sellasta köyhien kyykytystä...
Ei TE-toimisto sitä rahaa saa, sen ottaa muistaakseni Elisa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan turha soittaa, koska puhelimeen vastaa lopulta henkilö, joka ei tiedä/ymmärrä asioistasi mitään ja pyytää olemaan yhteydessä asioitasi hoitavaan henkilöön.
Nopeasti et saa sieltä mihinkään vastausta.
Muutenkin siellä on töissä liikaa osaamattomia virkailijoita, jotka ihan avoimesti myöntävät, etteivät osaa ja ymmärrä, mutta eivät myöskään selvitä asioita.
Ja palvelu on aivan liian hidasta nykyajan maailmaan suhteutettuna.
Niillä on tiedossa vain se, mitä järjestelmään on kirjattu, ei mitään muuta! On pakko sanoa, että ei ymmärrä, kun asiakas ryhtyy selittämään jotain asumistuen saamisesta ja poikansa karenssista.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä ne tekee siellä tähän aikaan perjantaina? Syö kampanisua, juo kahvia ja nauraa sille vilkkuvalle valolle siinä puhelimen taulussa, joka olet sinä jonottamassa sinne.
Puheluita on tällä hetkellä jonossa yli 60 kpl, keskimääräinen keskusteluaika vähän yli 7 min.
Asiakaspalvelu mihin itse soittaa ei pysty koskaan kertomaan muta kuin mitä firman nettisivulta muutekin löytää
Taitaakin olla jo 30 minuuttia täynnä.
ap.