Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska avaruuden laajeneminen on totta, johtaa se väistämättä loputtomaan multiversumiin, joka johtaa siihen, että sinusta on loputtomasti kopioita ympäri multiversumia

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, että kyseessä on asia jota ihminen ei pysty käsittää. Teorioita voi olla monia, mutta 100% varmuudella ei voi varmasti sanoa mitään.

Vierailija
22/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, että kyseessä on asia jota ihminen ei pysty käsittää. Teorioita voi olla monia, mutta 100% varmuudella ei voi varmasti sanoa mitään.

Hyvin sanottu. Haluan vielä lisätä: tiede ≠ totuus, tiede = senhetkinen käsitys tai havainto maailmasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko lääkkeiden aika?

Katoppas vanha psykopaattikin ilmestyi keskusteluun.  Ota vaan itse lääkkeet, tiedän vielä kuka oletkin että voin kirjoittaa reseptin sinulle Terveyskeskuksen kautta.

Vierailija
25/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin on kuitenkin jotenkin ja totta. Asiat eivät ole ikinä miten vaan vaan aina jotenkin. Totuutta voi siis lähestyä hyvinkin. Kaaos tämä ei ole ainakaan vaan järjestys ja ortenki vallitsee kaikessa ja hyvin tismalleen vielä. Sekunnin tuhannesosa aikaa ja milli tuota muuttaakin kaiken jos sattuu.

26/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruus on valhetta, niinkuin myös planeetat.

Jos avaruus olisi oikea, niin meillä olisi jo avaruusturismia ja oltaisiin kovaa vauhtia sielläkin roskaamassa. Ja turhaa vikistä hinnasta, sillä sekin tasottuisi samanlailla kuin normilentolipuille kävi.

Opettajat menettää statuksensa jos tuovat totuuden esiin mainstriimin sijaan.

Todella hämäriä ja feikin olosii kuvamateriaalei ISS. "International Swimming Station", ja oletteko oikeesti katsoneet niitä kuukäyntivideoita? Aivan naurettavameininki!:D

Ja miksikö ne tehtiin silloin 60-70 luvulla? Koska silloin ei velä ollut HD kuvaa, nyt pitäisi antaa 8k kuvaa ja sitä eivät onnistu feikkaamaan enää.

Vierailija
27/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumimme on vain yksi monista

Vuosikymmenien ajan tutkijat ovat suhtautuneet penseästi teorioihin, joiden mukaan universumimme ei olisikaan ainutkertainen. Astronomit ovat kuitenkin löytäneet ensimmäiset mahdolliset todisteet siitä, että meitä ympäröivät vieraat maailmat niin kutsutussa multiversumissa. Se saattaa mullistaa tähtitieteen käsityksen kaikkeudesta

Vierailija
28/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä toinen puoli? Jos universumi laajenee materiasta niin toisella puolella pitää olla universumi, joka koostuu antimateriasta, eikö totta? 

Ei vaan siellä on peilikuva  Imusrevinu

Ihminen luotiin muuten Jumalan kuvaksi.

Vierailija
29/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheitta liipaten toinen mielenkiintoinen löydös, 

UNIVERSUMIN nopeimmin kasvava musta aukko syö joka päivä auringon kokoisen massamäärän

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006560169.html

Yksiköt on kyllä jotain huimia

Sijaitsee 12 miljardin valovuoden päässä ja valovuosi on noin 9,46 biljoonaa kilometriä, nopeus noin 300 000 km/s. Eli 113 526 600 000 227 000 000 000 km päässä, huh.

Vierailija
30/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kiinnostuneille todella hyvä dokumentti:

Tosi hyvä dokumentti!

Vierailija
31/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin laajenee niin se laajenee jossakin ja reunakin on , mitä on tuon pullistuvan universumin ulkopuolella ? Esko Valtaoja saisi vastata kyllä.

Modernin käsityksen mukaan universumien välistä tilaa, jota on aivan järkyttävä määrä.

Vierailija
32/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä hyötyä siitä minulle on, jos jollakin muulla kopiostani menisikin sitten vähän paremmin? Lopulta kaikki luhistuu kuitenkin ja mustat aukot tuhoavat kaiken informaation nykyisestä olevaisuudesta. Ja se pulssi jatkuu ikuisesti.

Vierailija
33/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä hyötyä siitä minulle on, jos jollakin muulla kopiostani menisikin sitten vähän paremmin? Lopulta kaikki luhistuu kuitenkin ja mustat aukot tuhoavat kaiken informaation nykyisestä olevaisuudesta. Ja se pulssi jatkuu ikuisesti.

Multiversumi ei luhistu mihinkään vaan on ikuinen.

Vierailija
34/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multiversumi ei luhistu mihinkään vaan on ikuinen.

Minä en usko näihin nykyajan hömppäteorioihin. Sillä ei silti ole minulle mitään väliä vaikka se olisi ikuinen, koska minä kuolen muutaman kymmenen vuoden päästä. Eikä minua sen jälkeen ole enää ikinä olemassa, vaan joku minun kopio on olemassa. Ja minä kuolen persoonana kun aivoni kuolee.

Vierailija
37/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken tahtoo. Minä en.

Vierailija
38/43 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/43 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multiversumin ongelma on se, että jos kaikki mahdollisuudet toteutuu, on kärsimystäkin ääretön määrä. Sen mukaan myös osataan luoda tietoisuuksia kärsimään, jos ei ikuisiksi, niin äärimmäisen pitkiksi ajoiksi. Todella huolestuttavaa.

Vierailija
40/43 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kopio minusta kuulostaa tuubalta. Multiversumin olen aina tiennyt olevan totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme