Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska avaruuden laajeneminen on totta, johtaa se väistämättä loputtomaan multiversumiin, joka johtaa siihen, että sinusta on loputtomasti kopioita ympäri multiversumia

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kiinnostuneille todella hyvä dokumentti:

Vierailija
2/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska avaruuden laajeneminen on totta, johtaa se väistämättä loputtomaan multiversumiin --"

-> perustele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko hakea korvauksia minusta luvattomasti otetuista kopioista?

Vierailija
4/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska avaruuden laajeneminen on totta, johtaa se väistämättä loputtomaan multiversumiin --"

-> perustele.

As I already mentioned, one can visualize quantum fluctuations of the scalar field in an inflationary universe as waves. They first moved in all possible directions and then froze on top of one another. Each frozen wave slightly increased the scalar field in some parts of the universe and decreased it in others.

Now consider those places of the universe where these newly frozen waves persistently increased the scalar field. Such regions are extremely rare, but still they do exist. And they can be extremely important. Those rare domains of the universe where the field jumps high enough begin exponentially expanding with ever increasing speed. The higher the scalar field jumps, the faster the universe expands. Very soon those rare domains will acquire a much greater volume than other domains.

From this theory it follows that if the universe contains at least one inflationary domain of a sufficiently large size, it begins unceasingly producing new inflationary domains. Inflation in each particular point may end quickly, but many other places will continue to expand. The total volume of all these domains will grow without end. In essence, one inflationary universe sprouts other inflationary bubbles, which in turn produce other inflationary bubbles.

This process, which I have called eternal inflation, keeps going as a chain reaction, producing a fractallike pattern of universes. In this scenario the universe as a whole is immortal. Each particular part of the universe may stem from a singularity somewhere in the past, and it may end up in a singularity somewhere in the future. There is, however, no end for the evolution of the entire universe

Vierailija
5/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy, vanhemmillasi on tekijänoikeudet.

Vierailija
6/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä hölynpölyä!

Vierailija
7/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parhaat teoriat inflaatiosta tekevät multiversumin välttämättömäksi. On kuitenkin mahdollista kehittää inflaatiosta teorioita ilman multiversumia, mutta se on hyvin vaikeaa.

Vierailija
8/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä hölynpölyä!

Kaltaisesi yksinkertaiset ja taantumukselliset ihmiset sanoivat myös näin, kun ensikertaa joku väitti maan olevan pyöreä tai kiertävän aurinkoa.

Vierailija
9/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä ajatus. Joskus oon miettinyt ajatusta, että jos mä oon suhteellisen introvertti aseksuaali niin onko jossain mun näköinen tyyppi, joka on ekstrovetti nymfomaani.

Vierailija
10/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et Tekijänoikeudet ovat Jumalalla.

Vierailija
11/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä toinen puoli? Jos universumi laajenee materiasta niin toisella puolella pitää olla universumi, joka koostuu antimateriasta, eikö totta? 

Vierailija
12/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parhaat teoriat inflaatiosta tekevät multiversumin välttämättömäksi. On kuitenkin mahdollista kehittää inflaatiosta teorioita ilman multiversumia, mutta se on hyvin vaikeaa.

Kiitos, tämä selittää, miksi niistä muista universumeista vouhkataan niin paljon, vaikka ne eivät tavan tallaajille merkitse mitään.

Vierailija
13/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä ajatus. Joskus oon miettinyt ajatusta, että jos mä oon suhteellisen introvertti aseksuaali niin onko jossain mun näköinen tyyppi, joka on ekstrovetti nymfomaani.

On, kannattaa etsiä ja tutustua -on lähempänä kuin arvaatkaan.

Vierailija
14/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin joskus jostain, en kuollaksenikaan muista mistä, että oli teoria kummituksista. Kummitukset ois kaikuja multiversumista. Tavallaan glitch in the matrix tyyppisesti hetkellisesti maailmojen raja on heikko ja sieltä saattaa nähdä epäselviä hahmoja. Mä oisin kyllä maailman tylsin kotikummitus sille toisen universumin asukkaalle, kuuluis vaan puikkojen kilinää ja näkyis vaalea hahmo neulomassa sukkaa...

Vierailija
15/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas nyt MISSÄ tämä Universumi oikein on ja missä se laajenee?

Vierailija
16/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on vähän kuin se Pomo piilossa hahmo ja tarkkailee tilannetta ja miettii parannuksia jne.

Vierailija
17/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaas nyt MISSÄ tämä Universumi oikein on ja missä se laajenee?

Ja jatkokysymys: Missä se tää koko multiversumipötkörivi on? Jossainhan sekin on?

Vierailija
18/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin laajenee niin se laajenee jossakin ja reunakin on , mitä on tuon pullistuvan universumin ulkopuolella ? Esko Valtaoja saisi vastata kyllä.

Vierailija
19/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko lääkkeiden aika?

Vierailija
20/43 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se reuna oikein piileskelee, hlvetti!!