Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun tekee mieli kaverini miestä!

Vierailija
10.07.2006 |

Se on niin sairaan kuuma pakkaus, huoh...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan pakko on, niin sitten vieraissa. Kokemuksesta tiedän.

Vierailija
2/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri (on siis ex-kaveri nykyään) halusi mieheni talvella... asuvat nyt yhdessä ja kihlautuneet vast' ikään...

Tilanne aiheuttanut paljon surua ja murhetta. Ymmärtäisin paremmin ventovieraan naisen... :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en haluaisis ystävälleni mitään pahaa, mutta tämä mies on suoraan ehdottanut minulle sitä, siis seksiä?

Vierailija
4/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään väärää! toivotan onnea sulle! heheheh on varmasti ehdottanut sitä myös muille. ei kun sä oot niin söpö et vaan sua. ja kondomin kanssa ei se oo pettmistä sitten. ja pyllyyn oi pikkutyttö anna pyllyyn. oikeesti se vaan haluu tartuttaa suhun hivin. ja sitten työntää sen kakkaisen kikkelin sun suuhun. koska sä oot niin söpö. ja tunnut muutenkin olevan aika herttainen.

Vierailija
5/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä itse oikein ehdottanut?! Itse kertoisin kaverille moisesta lurjuksesta ja unohtaisin koko kukasta kukkaan pörrääjän... kuvottavaa..

Vierailija
6/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisätäkseni vielä edelliseen että todennäköistä on että samainen " herrasmies" on ehdottanut kyseistä toimintaa myös muille kanssasisarille... onko " ystävälläsi" mitään havaintoa kultansa puuhista?

Vierailija
7/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oot niin kiva ja nätti. ei mulle edes omalleen. sä kuullostat enkeliltä, haluatko tulla mun lapsen ristiäisiin? jos vaan olist mun kaveri niin olisi ihanaa. suopursu oikein kiltti ja kiva olet.

Vierailija
8/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä äläkä kysele tyhmiä täällä!

Vierailija
9/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitat dildon sen peräaukkoon. sitten kuva siitä ja lähetät sun kaverilles. Soitellaan.

Vierailija
10/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olisi kaverini niin sitten ehkä. Kaverillani ei ole tietoa tästä..

Vierailija
11/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet hotilta vaikuttavat tyypit on oikeasti pelkkiä mamareita. Ja sitten parhaimmillaan niillä on kaiken lisäksi pieni kulli, jota ne eivät edes osaa käyttää.