Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 33+0 ja "pirteyskohtaukset" öisin

Vierailija
21.04.2013 |

Voihan jee. Hieman hankaloittaa elämää nämä yöheräilyt. Yöllä kyllä olisi virtaa vaikka tapettien virkkaukseen. Esikoista odottaessa heräsin kyllä vauvan elämöintiin öisin. Ja niinä aikoina sitä sitten syötiinkin öisin kun vauva syntyi. Nyt näillä heräilyillä ei tunnu olevan yhteyttä vauvan liikkeisiin.

Tässä pitäisi kuitenkin päivät jaksaa vielä töissä ja esikoisen kanssa. Mitä ihmeen taikoja näihin öihin keksisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tismalleen samoilla viikoilla ja pari kertaa yössä valvon 1-2 tuntia aivan täysin pirteänä ilman mitään sen ihmeempää syytä... Paitsi että turvonneet kädet on kyllä aika tuskaisen särkevät ja puutuneet, mutta kuitenkin. Onneksi on kevät ja valoisaa ja töitäkään ei enää kuin pari viikkoa jäljellä. Voimia!!

Vierailija
2/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla unettomuus vaivasi joka raskaudessa jostain h32 alkaen..  tosin mulla oli myös hepatogestoosi, joten kutinakin valvotti. Viimeisessä raskaudessa loppuvaiheessa sain äitipolilta nukahtamislääkkeet muutamaksi yöksi, kun olin niin väsynyt/stressaantunut ->nosti maksa-arvoja entisestään-->kutina lisääntyi--> uni väheni--> stressiä jne..

Kun menin seuraavan kerramn ä-polille, gyne sanoi että synnytys olisi käynnistetty jos en olisi ollut niin väsynyt ja lätkäisi ajan käynnistykselle. Tosin vauva tajusi alkaa syntyä itse edellisenä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt r-viikolla 30 myös öitä, jolloin valvon pirteämpänä kuin päiväsaikaan. Miehen herätyskello soi viideltä, minä herään jo neljältä ja odottelen silmät tapillaan, kunnes mies on noussut, syönyt aamupalan ja lähtenyt töihin, ja sitten kuuden maissa nukahdan uudelleen vielä tunniksi, pariksi, ennen kuin minun pitää nousta. Tosi ärsyttävää. Heräämiseen ei ole mitään sen kummempaa syytä, vauvakin nukkuu rauhallisesti mahassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi