Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ja miehet ulkonäkö

Ihmettelen kehumisen vaikeutta miehillä
03.07.2020 |

Miksi suomalainen mies ei osaa kehua? Järjestäen nykypäivänä tuntuu olevan niin että nainen näkee hirveästi vaivaa treffeille, sekä parisuhteen aikana muutenkin ulkonäkönsä eteen. Miehet se sijaan pitävät tätä ilmeisesti itsestäänselvyytenä. Kehuja tai kauniita sanoja on turha odottaa. Ei se ole ihme ole jos niin useat naiset vain "antavat olla". Ymmärrän heitä.. sillä miksi laittaa itseään jokapäivä/usein toista varten, jos se toiselle osapuolelle on samantekevää.. Tai tuskin edes huomaa asiaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on niin matala äly että kuvittelevat esim. meikattuna minun olevan "luonnollinen". Sitten kun näille näyttäytyy oikeasti naturaalina niin saavat suunnilleen sydänkohtauksen, että mikä klonkku on ryöminyt maan syövereistä eteeni.

Parempi vaan olla viettämättä aikaa sellaisten kanssa. Imbesillejä.

Vierailija
2/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni luulee että se laittautunut on se normaali miltä naiset aina näyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen "päihtyy" jos sitä alkaa liikaa kehumaan. Miksi vahva suominainen tarvitsee ylipääteen heikon suomimiehen kehuja?

Vierailija
4/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kautta aikojen opetettu ettei ulkonäöstä saa puhua?

Vierailija
5/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja moni myös luulee, että se monen tunnin laittautuminen ja vaivan näkeminen tekee auttamatta kauniiksi ja sitä pitää kehua koska niin kuuluu tehdä.

Vierailija
6/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on vääristänyt naiskuvaa. Luullaan että ne meikit, cc-voiteet sun muut vaan on vakiovarusteena vaan automaattisesti päällä. Sitten kauhistellaan kun ilman pakkelikerroksia naama onkin aika androgyyni tai miesmäinen.

Vierailija
7/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin onnellisessa asemassa, kun mieheni sanoo minua kauniiksi päivittäin ja kehuu muutenkin. Jopa silloin, kun olen todella räjähtäneen näköinen...

Vierailija
8/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän "laittautunut" aina tarkoita suoerpakwua meikkiä, tekokynsiä ja irtoripsiä yms välttämättä. Nätit vaatteet ja kampaus ja sellainen mistä huomaa toisen käyneen enemmän peilin edessä kuin smaketin ikkunalla.. Fiksu huomaa kun toinen on panostanut olemukseensa :) eikä unohda kehua!

Vierailija
9/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media on vääristänyt naiskuvaa. Luullaan että ne meikit, cc-voiteet sun muut vaan on vakiovarusteena vaan automaattisesti päällä. Sitten kauhistellaan kun ilman pakkelikerroksia naama onkin aika androgyyni tai miesmäinen.

Aloittaja ei puhunut vahvasti meikkamisesta tai itseasiassa meikkaamisesta yleensäkään.. Se ei ollut jutun pointti

Vierailija
10/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ei koske kaikkia naisia, taas kerran.

Itselle ulkonäön kehuminen on yksi tyhjän kanssa, sanahelinää. Ei kiinnosta tippakaan. Minulle on sen sijaan tärkeää, että mies pitää minua fiksuna – kysyy mielipidettäni asioista tai ihan suoraan tietoa, joka häneltä itseltään puuttuu. Ja sama tietysti toisinpäin.

Tämä on ainoa ihailu mikä juuri minulle merkitsee: inhimillisen pääoman arvostus. Täysin se ja sama jonkun ulkonäön kanssa.

Vierailija
11/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel U ap! Yritä siinä nyt pitää sitten kipinää yllä :D

Vierailija
12/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin miehenä kehun jos on aidosti jotain kehuttavaa. Mulla oli yli vuoden suhde naiseen joka alkoi vähän anelemaan niitä kehuja "huomasitko että kävin kampaajalla" ja rehellisesti sanottuna en huomannut.

Mutta sain pitkän parisuhteen koska tyydyin häneen joka oli minua matalatasoisempi. Kehuttavaa ei juuri ollut paitsi todella hyvä luonne.

Vierailija
13/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja moni myös luulee, että se monen tunnin laittautuminen ja vaivan näkeminen tekee auttamatta kauniiksi ja sitä pitää kehua koska niin kuuluu tehdä.

Niin ei se kyllä kauniiksi tee, jos ei ole lähtökohtaisesti ulkonäössä potentiaalia tulla kauniiksi kun on laitettu.

Vierailija
14/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei puhunut vahvasti meikkamisesta tai itseasiassa meikkaamisesta yleensäkään.. Se ei ollut jutun pointti

Millä muilla tavoin sitten mielestäsi ulkonäköön voi päivittäin vaikuttaa?

Vierailija
15/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME TOO.......sikamiehet vaan kehuu naamaa kun pitäsi kehua ajatuksia yms tai mieluiten pysyä poissa

Vierailija
16/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kehuminen on turn off naisille. Naiset käy kuumana miehiin jotka ovat kylmiä ja pitävät naiset varpaillaan.

Vierailija
17/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ei koske kaikkia naisia, taas kerran.

Itselle ulkonäön kehuminen on yksi tyhjän kanssa, sanahelinää. Ei kiinnosta tippakaan. Minulle on sen sijaan tärkeää, että mies pitää minua fiksuna – kysyy mielipidettäni asioista tai ihan suoraan tietoa, joka häneltä itseltään puuttuu. Ja sama tietysti toisinpäin.

Tämä on ainoa ihailu mikä juuri minulle merkitsee: inhimillisen pääoman arvostus. Täysin se ja sama jonkun ulkonäön kanssa.

Etkö saa tätä tarpeeksi muualla? Esim töissä ja kaverisuhteissasi? Tuo lienee itsestään selvyys nykypäivänä muutenkin parisuhteessa, että älyllisiä lahjoja arvostetaan???!!

Vierailija
18/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumii kirjoitti:

ME TOO.......sikamiehet vaan kehuu naamaa kun pitäsi kehua ajatuksia yms tai mieluiten pysyä poissa

Taidat olla trolli.. On normaalia kehua treffeillä toista mukavaksi tms. Ja parisuhteessa eikai kauan jaksa viihtyä idiooti kanssa?

Vierailija
19/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalainen nainen ei osaa ottaa vastaan niitä kehuja? Kehuttaessa alkaa heti se vähättely tää on nyt vaan tämmöinen ja vähän vaan rippiväriä laitoin.

Vierailija
20/45 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä muilla tavoin sitten mielestäsi ulkonäköön voi päivittäin vaikuttaa?

Huoltamalla ulkonäköään, pitää sisällään itsensä pitämisen terveen mitoissa, hygienia kaikkinensa, kauniit vaatteet, hyvin hoidetut hiukset yms. Ja jos tilanne vaatii niin panostetaan silloin astetta enemmän.. Ei tarkoita kilon paksuista meikkiä jokapäivä