Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miestä hemmotellaan?

Vierailija
03.07.2020 |

Olen yksinkertainen nainen: hemmottelua on kukat ja suklaa. Mutta mistä miehet tykkää? Hänellä ollut rankka työputki ja tänään alkaa loma, haluaisin keksiä jotain ilahduttavaa. Käännynkin siis kokeneempien puoleen. Miten hemmottelette miehiänne / miehet, mistä tykkäisitte?

t. n22, suhdetta vajaa vuosi takana

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vaikka aluksi viikko hiljaa ja pysy pois silmistä.

Tämä toimii aina. Vahva suositus tälle.

Vierailija
22/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ei tunne miestään laisinkaan, kuten ei loput 99% muistakaan naisista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta

Vierailija
24/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ei tunne miestään laisinkaan, kuten ei loput 99% muistakaan naisista 

Kyllä mielestäni tunnen mieheni niin hyvin kuin alle vuoden tuntemisella voi. Hän vain tykkää aika perus miesten jutuista: videopeleistä, penkkiurheilusta, musiikista, oluesta jne. Kausiliput futismatseihin hänellä on jo ja omia oluita jääkaapissa, pelit valitsee itse. Ei erityisemmin harrasta mitään. En ole kovin varakas.

Tiedän kyllä, mistä herkuista mies tykkää, mutta en nyt pidä jonkun yhden syötävän asian ostamista erityisenä hemmotteluna, pikemminkin tavallisena rakkauden eleenä. Kuten joku aiemmin mainitsikin, seksi on myös normaali osa hyvää parisuhdetta eikä hemmottelua (vaikka seksistä voi toki tehdä erityisen hemmottelevaa - no, siitä sain yhden idean).

Mietin josko joku mielikuvituksellisempi olisi keksinyt jotain yllättävämpiä ideoita kuin itse keksin, mutta ehkä parhaita asioita ovatkin juuri ne tavalliset eli hyvä ruoka, kosketus ja yhdessäolo.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä