Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän miehessä se asia joka ällöttää

Vierailija
03.07.2020 |

Mun kaverin miehen sikapitkät varpaankynnet, en voi käsittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SanoO ääneen hyi saatana ja yökkää katsoessasi hänen varpaankynsiä seuraavan kerran.

Vierailija
2/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilipevyys aina kun kohdattiin. Puistatti ihan. Olisin itse kiertänyt kaukaa. Ystävä oli ihan haltioissaan. Menivät nopeasti naimisiin ja sitten paljastui, että mies on pahemman luokan narsisti. Nyttemmin eronneet. En ole koskaan sanonut ystävälleni, että normaali mies ei suutele tyttiksensä varpaita kylävierailulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manboobsit ja nenän kaivelu avoimesti

Vierailija
4/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli liian lähelle, eli myös tuommoinen ylilipevyys ja mun oman alueen kunnioittamattomuus.

Vierailija
5/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilipevyys aina kun kohdattiin. Puistatti ihan. Olisin itse kiertänyt kaukaa. Ystävä oli ihan haltioissaan. Menivät nopeasti naimisiin ja sitten paljastui, että mies on pahemman luokan narsisti. Nyttemmin eronneet. En ole koskaan sanonut ystävälleni, että normaali mies ei suutele tyttiksensä varpaita kylävierailulla.

Hyi vi**u!

Vierailija
6/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on liian ihana ja en itse saa kuin paskiaisia, joten ihanuus. Kuvottaa oikein ja huudan narsistia kaiken aikaa, kaikkialla ja kaikille, koska kuvottaa tämä oma olo ja lääkkenikin jätin syömättä.

Senkin narsissit 😉

Vierailija
7/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa ystävän miehen varpaankynnet pääsevät ällöttämään? En muista, milloin olisin ollut ystävien miesten kanssa tekemisissä siten, että olisin nähnyt heitä vähissä vaatteissa ja niin läheltä, että pääsisin kynsien pituutta tarkistelemaan.

Vierailija
8/8 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa ystävän miehen varpaankynnet pääsevät ällöttämään? En muista, milloin olisin ollut ystävien miesten kanssa tekemisissä siten, että olisin nähnyt heitä vähissä vaatteissa ja niin läheltä, että pääsisin kynsien pituutta tarkistelemaan.

Yöllä kun ne nukkuu. Mulla on vara-avain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän